• Anonym (Undra­r)
    Wed 24 Jun 2020 08:57
    2838 visningar
    19 svar
    19
    2838

    Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?

    Hej.

    Det finns ett sätt hjälpa par i deras förhållanden, framförallt att förbättra deras sexliv. Vill bara göra en liten pulsmätning här. Skulle du vilja veta vad din partner har för sexfantasier, vad hen önskar uppleva i sängen, vilka tabu vill hen bryta tillsammans med dig? Skulle du vilja dela med dig av till din partner utan att det ska vara pinsamt/obekvämt att prata om dina sexdrömmar?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?
  • Wed 24 Jun 2020 09:04
    #1

    Tänker att det beror på vad det är som min partner fantiserar om? Är det något som jag kan "hjälpa honom med" och som då kan involvera mig, absolut!

    Men är det något väldigt udda, typ att han vill sätta på en asiatisk dvärg som är utklädd till get, samtidigt som han smörjer in sig med bajs och har en plastpåse över huvudet så känner jag inte att det skulle tillföra vårt sexliv något om han berättade, snarare tvärt om!

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Wed 24 Jun 2020 10:29
    #2

    Tack. Jag förstår. Det kluriga är att du och din partner ska endast ta reda på era gemensamma fantasier som ni annars inte vågar prata om pga. olika omständigheter. Alla udda/sjuka/konstiga saker kommer inte upp på tapeterna, iaf inte i det läget.


    CitronTulo skrev 2020-06-24 09:04:37 följande:

    Tänker att det beror på vad det är som min partner fantiserar om? Är det något som jag kan "hjälpa honom med" och som då kan involvera mig, absolut!

    Men är det något väldigt udda, typ att han vill sätta på en asiatisk dvärg som är utklädd till get, samtidigt som han smörjer in sig med bajs och har en plastpåse över huvudet så känner jag inte att det skulle tillföra vårt sexliv något om han berättade, snarare tvärt om!


  • Wed 24 Jun 2020 10:54
    #3

    Och hur vet man vilka fantasier som är "gemensamma" utan att man berättar för den andre först?
    Sen tänker jag att de flesta av oss nog har fantasier som man vill behålla just som fantasier, inget man tänker att man vill uppleva irl!

  • Wed 24 Jun 2020 11:06
    #4

    Det finns nån smart app som man kan använda - men kommer inte på vad den heter eller var den finns. Man skriver in sina sexdrömmar/kinks/önskemål/intressen i ett formulär. Partnern gör samma sak - och då framgår det vilka områden som "matchar". Men din partner får aldrig veta vad som inte matchar. Ganska smart faktiskt. Och man slipper chocka sin partner. Eller få obehagliga överraskningar.

  • Wed 24 Jun 2020 11:17
    #5
    Anders 386 skrev 2020-06-24 11:06:05 följande:

    Det finns nån smart app som man kan använda - men kommer inte på vad den heter eller var den finns. Man skriver in sina sexdrömmar/kinks/önskemål/intressen i ett formulär. Partnern gör samma sak - och då framgår det vilka områden som "matchar". Men din partner får aldrig veta vad som inte matchar. Ganska smart faktiskt. Och man slipper chocka sin partner. Eller få obehagliga överraskningar.


    Spännande! Tråkigt om man inte får någon match alls bara, haha!
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Wed 24 Jun 2020 12:41
    #6

    Det blir konstigt nog om man inte får någon match alls med SIN partner.

    Det vore intressant att testa den här appen. Undrar hur kan man hitta den.

    Jag håller med om fantasier, vissa vill man kanske behålla för sig själv som just fantasier. Jag är mer inne på att det finns så många par som inte är tillräckligt nöjda med sitt sexliv men inte heller vågar ta initiativ och prata med varandra, istället börjar dem vänstra för att leva upp till sina drömmar/önskemål. Ett superenkelt exempel(påhittat). Ett par har en lång relation, sexlust börjar avta, ena partner vill krydda till med, låt oss säga, en trekant. Personen vågar inte föreslå detta för att hen är rädd för reaktionen. Men tänk att den andra vill ha samma sak och precis som sin partner är rädd för den diskussionen. Det finns tyvärr hur många sådana par som helst. I slutändan går de skilda vägar eller lever ett mindre lyckligt liv tillsammans. Men om det finns ett verktyg spm hjälper de att ta reda på gemensamma drömmar, så har de helt andra förutsättningar för ett mycket bättre sexliv och lyckligare relation.

  • Wed 24 Jun 2020 12:52
    #7
    Anders 386 skrev 2020-06-24 11:06:05 följande:

    Det finns nån smart app som man kan använda - men kommer inte på vad den heter eller var den finns. Man skriver in sina sexdrömmar/kinks/önskemål/intressen i ett formulär. Partnern gör samma sak - och då framgår det vilka områden som "matchar". Men din partner får aldrig veta vad som inte matchar. Ganska smart faktiskt. Och man slipper chocka sin partner. Eller få obehagliga överraskningar.


    Fanns en som heter "blommor och bin" från RFSU
    Sen finns det några sidor som funkar på samma sätt
  • Anonym (Inte som dom andra)
    Thu 25 Jun 2020 20:33
    #8

    Jag tror att vi har berättat det mesta.

    Han gillar mycket när jag pratar under sex (och kan ibland göra det själv) men han blir skrämd av mina mest extrema fantasier så numera håller jag dem för mig själv.

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Thu 25 Jun 2020 21:49
    #9

    Man blir nyfiken på dina extrema fantasier????

  • Anonym (Jag tror jag vet det!)
    Thu 25 Jun 2020 22:41
    #10

    Jag har ägnat mycket tid åt att kolla upp vilken sorts porr min man tittar på utan att han vet detta. Först av nyfikenhet, sedan var jag lite arg och svartsjuk, nu som guilty pleasure.

    Vilken sorts porr en man tittar på borde väl vara ungefär som hans sexfantasier? Är det så vet jag väldigt mycket  Det är ganska vanlig sex. Ensam tjej, två tjejer eller man med kamera på axeln och tjej eller två tjejer. Det stör mig inte. Det som stör är att det är väldigt mycket med samma tjej. Samma porrstjärna. Viss variation men kanske 80% är samma tjej.

    Fast jag vet inte om jag har rätt att döma honom för det för jag tittar ju på samma tjej och går igång på det...vet inte om det är henne...hon är läcker eller att han tittat och kanske runkat åt henne lite av bägge. Att jag vet vad han runkat till och att sedan titta på samma och ja...kanske inte skall psykoanalysera det och mig skulle nog avslöja lite obehagliga saker. Gå igång på att han gått igång? Är 99% straight annars men jag vet inte.

    En dag skall jag våga ta steget och titta tillsammans med honom, men känner mig lite för...pervers som det är nu. Även som jag har kränkt hans integritet på något vänster? Skyldig på något sätt? 

  • Anonym (Pelle­)
    Thu 25 Jun 2020 22:55
    #11
    Anonym (Jag tror jag vet det!) skrev 2020-06-25 22:41:16 följande:

    Jag har ägnat mycket tid åt att kolla upp vilken sorts porr min man tittar på utan att han vet detta. Först av nyfikenhet, sedan var jag lite arg och svartsjuk, nu som guilty pleasure.

    Vilken sorts porr en man tittar på borde väl vara ungefär som hans sexfantasier? Är det så vet jag väldigt mycket  Det är ganska vanlig sex. Ensam tjej, två tjejer eller man med kamera på axeln och tjej eller två tjejer. Det stör mig inte. Det som stör är att det är väldigt mycket med samma tjej. Samma porrstjärna. Viss variation men kanske 80% är samma tjej.

    Fast jag vet inte om jag har rätt att döma honom för det för jag tittar ju på samma tjej och går igång på det...vet inte om det är henne...hon är läcker eller att han tittat och kanske runkat åt henne lite av bägge. Att jag vet vad han runkat till och att sedan titta på samma och ja...kanske inte skall psykoanalysera det och mig skulle nog avslöja lite obehagliga saker. Gå igång på att han gått igång? Är 99% straight annars men jag vet inte.

    En dag skall jag våga ta steget och titta tillsammans med honom, men känner mig lite för...pervers som det är nu. Även som jag har kränkt hans integritet på något vänster? Skyldig på något sätt? 


    Hade du kollat på min porr hade det inte sagt så mycket om vad jag gillar för sex. Då jag också fokuserar mer på hur kvinnan ser ut och vilken position hon är i... Än själva innehållet. Tänder mest på ett specifikt utseende. Analsex eller dp osv tillalar mig inte alls. Men kan ändå titta på det om jag gillar hennes utseende och att hon ligger i rätt position. Men ja bäst är massage filmer med fokus på kvinnan och hennes kropp.
  • Anonym (..)
    Fri 26 Jun 2020 07:50
    #12
    Anonym (Jag tror jag vet det!) skrev 2020-06-25 22:41:16 följande:

    Jag har ägnat mycket tid åt att kolla upp vilken sorts porr min man tittar på utan att han vet detta. Först av nyfikenhet, sedan var jag lite arg och svartsjuk, nu som guilty pleasure.

    Vilken sorts porr en man tittar på borde väl vara ungefär som hans sexfantasier? Är det så vet jag väldigt mycket  Det är ganska vanlig sex. Ensam tjej, två tjejer eller man med kamera på axeln och tjej eller två tjejer. Det stör mig inte. Det som stör är att det är väldigt mycket med samma tjej. Samma porrstjärna. Viss variation men kanske 80% är samma tjej.

    Fast jag vet inte om jag har rätt att döma honom för det för jag tittar ju på samma tjej och går igång på det...vet inte om det är henne...hon är läcker eller att han tittat och kanske runkat åt henne lite av bägge. Att jag vet vad han runkat till och att sedan titta på samma och ja...kanske inte skall psykoanalysera det och mig skulle nog avslöja lite obehagliga saker. Gå igång på att han gått igång? Är 99% straight annars men jag vet inte.

    En dag skall jag våga ta steget och titta tillsammans med honom, men känner mig lite för...pervers som det är nu. Även som jag har kränkt hans integritet på något vänster? Skyldig på något sätt? 


    Ja, jag tror hans val av porr säger en hel del om hans fantasier. Däremot tittar jag på en hel del porr som jag visserligen tänder på, men som jag aldrig någonsin skulle ens överväga att realisera i verkligheten. I fantasin har man ju kontroll på läget. I verkligheten styr man inte alls på samma sätt.

    Även jag brukar emellanåt återvända till samma tjejer. Det är ju lite som att återvända till samma restaurang, om man tyckte det var bra. Det finns ju så mycket skräp på nätet. Tror du övertolkar hans val av tjej att titta på, det betyder inget.

    Härligt att ni tänder på samma sak. Då kan ni ju fantisera lite tillsammas
  • Fri 26 Jun 2020 08:24
    #13
    Anonym (Jag tror jag vet det!) skrev 2020-06-25 22:41:16 följande:

    Jag har ägnat mycket tid åt att kolla upp vilken sorts porr min man tittar på utan att han vet detta. Först av nyfikenhet, sedan var jag lite arg och svartsjuk, nu som guilty pleasure.

    Vilken sorts porr en man tittar på borde väl vara ungefär som hans sexfantasier? Är det så vet jag väldigt mycket  Det är ganska vanlig sex. Ensam tjej, två tjejer eller man med kamera på axeln och tjej eller två tjejer. Det stör mig inte. Det som stör är att det är väldigt mycket med samma tjej. Samma porrstjärna. Viss variation men kanske 80% är samma tjej.

    Fast jag vet inte om jag har rätt att döma honom för det för jag tittar ju på samma tjej och går igång på det...vet inte om det är henne...hon är läcker eller att han tittat och kanske runkat åt henne lite av bägge. Att jag vet vad han runkat till och att sedan titta på samma och ja...kanske inte skall psykoanalysera det och mig skulle nog avslöja lite obehagliga saker. Gå igång på att han gått igång? Är 99% straight annars men jag vet inte.

    En dag skall jag våga ta steget och titta tillsammans med honom, men känner mig lite för...pervers som det är nu. Även som jag har kränkt hans integritet på något vänster? Skyldig på något sätt? 


    Våga?

    Det blir en ny dimension i ert sexliv. Jag och min sambo kollar på porrfilm ihop på min mobil, innan vi har sex.

    Jag väljer swingers el med äldre kvinnor i klippen.

    Vi båda ligger och onnanerar. Eller om hon greppar min kuk och vi kollar. I bland säger hon kolka du så suger jag dig. Annars stimulerar jag henne när vi kollar.

    Jag vill kolka på mer råare sex än min sambo. Ju råare det blir ju härligare är det.

    Vad är det som gör att du inte tagit steget ännu till artiklar med din man?
  • Fri 26 Jun 2020 08:51
    #14

    Har börjat dejta en fantastisk man och igår diskuterade vi just fantasier och jag fick svaret att hela jag var en fantasi. 
    Det måste väl vara ett bra betyg för mina färdigheter kan jag tycka

    Jag har försökt fiska lite vad han anser om att vara flera, men blir inte riktigt klok på vart han står i den frågan så jag får diskret fiska vidare.
    Hade jag inte träffat denne dejt hade jag kört med ett kompispar, men vi hann aldrig dit innan perfekte dejten dök upp!


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Inte som dom andra)
    Fri 26 Jun 2020 18:06
    #15
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-25 21:49:36 följande:

    Man blir nyfiken på dina extrema fantasier????


    Då har jag inte berättat att jag fick spontan orgasm av ett Dexteravsnitt.

    Alla kan inte vara mellanmjölk.
  • Anonym (Me BP)
    Sat 27 Jun 2020 20:46
    #16

    Skulle vara väldigt intresserad av att veta vad min partner har för sexfantasier om hon ens har några över huvud taget. Just nu verkar inte sex finnas i hennes huvud alls.

  • Sat 27 Jun 2020 22:01
    #17

    Skulle önska att min man delade med sig av sina fantasier, men säger att han inte har några. Är det ens möjligt? Haha.. nöjd med vårt sexliv ändå, men vill ju självklart göra allt jag kan för honom..

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Sat 27 Jun 2020 23:35
    #18
    Mira86 skrev 2020-06-27 22:01:25 följande:

    Skulle önska att min man delade med sig av sina fantasier, men säger att han inte har några. Är det ens möjligt? Haha.. nöjd med vårt sexliv ändå, men vill ju självklart göra allt jag kan för honom..


    Samma här:( Började prata med frugan om fantasier så sägen hon att hon inte har några å att hon är jättenöjd med vårt sexliv. På ett sätt blir jag glad. Känns som att jag levererar som jag ska, även efter många år tillsammans. Å andra sidan blir jag misstänksam. Självklart vill hon inte avslöja sina fantasier om hon tycker att dem är alldeles för vilda. Detta har jag respekt för. Men jag köper inte att det inte finns några fantasier över huvud taget. Därför ställer jag frågan. Jag vill ju ta vart sexliv till nästa nivå. Hon kan ju inte veta att jag kanske skulle gå med på det hon drömmer om. Det är just det problemet TS tar upp i tråden.

    Vill gärna prata om våra sexdrömmar eller, om det känns obekvämt, använda någonslags verktyg som skapar rätt förutsättningar för bra och avslappnad sexdialog.
  • Anonym (hmm)
    Sun 28 Jun 2020 13:22
    #19
    CitronTulo skrev 2020-06-24 09:04:37 följande:

    Tänker att det beror på vad det är som min partner fantiserar om? Är det något som jag kan "hjälpa honom med" och som då kan involvera mig, absolut!

    Men är det något väldigt udda, typ att han vill sätta på en asiatisk dvärg som är utklädd till get, samtidigt som han smörjer in sig med bajs och har en plastpåse över huvudet så känner jag inte att det skulle tillföra vårt sexliv något om han berättade, snarare tvärt om!


    Med tanke på att du ens kunde komma på något så bisarrt undrar man ju vad du egentligen har för hemliga fantasier
Svar på tråden Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?