• m12345678

    V 12 ont i magen

    Hej! Är det någon mer som är runt v 12? Har inte haft molvärk/växtvärk alls dom tidigare veckorna..... nu är jag runt v 12 och har mensvärk/molvärk. Illamående har försvunnit bröstont har försvunnit..... haft så här ca 4 dagar. Är det någon mer som haft så här

  • Svar på tråden V 12 ont i magen
  • Eps1106

    Jag hade jättemycket mensvärk i v12-13, kom även en del blod men idag är jag i v 18 och allt har hittills sett bra ut. Får fortfarande molvärk då och då, tror det är livmodern som växer?

  • m12345678
    Eps1106 skrev 2020-06-27 20:00:15 följande:

    Jag hade jättemycket mensvärk i v12-13, kom även en del blod men idag är jag i v 18 och allt har hittills sett bra ut. Får fortfarande molvärk då och då, tror det är livmodern som växer?


    Tack för svar. Är första barnet, är så nervös... Har du haft molvärk tidigare veckor också? Det har jag knappt haft därför blir jag så orolig när det kommit så mkt nu... inte nå blod än så länge.
  • Eps1106
    m12345678 skrev 2020-06-27 21:23:29 följande:

    Tack för svar. Är första barnet, är så nervös... Har du haft molvärk tidigare veckor också? Det har jag knappt haft därför blir jag så orolig när det kommit så mkt nu... inte nå blod än så länge.


    Väntar också första och har haft två MA så fattar precis din oro! Jag hade en del molvärk runt tiden jag plussade och sen inget förrän omkring v 12, då det var ganska mycket så det kom och gick verkligen för mig.
Svar på tråden V 12 ont i magen