• Kungsbackakillen73a

    Fler som tycker att hängiga bröst är ljuvligt kvinnligt?

    Jag hör ibland att kvinnor är missnöjda med att brösten är hängiga efter graviditet(er). Jag tycker att hängiga kvinnobröst, allt från a-kupa till e-kupa är helt ljuvligt kvinnligt sensuellt. Fler män som tycker som jag? Ni kvinnor som har hängiga bröst, vad tycker ni om dem?

  • Svar på tråden Fler som tycker att hängiga bröst är ljuvligt kvinnligt?
  • Anonym (J kupa)

    De har börjat hänga nu IOM graviditet när de ökat från e kupa till kupa till j. Grejen är att då hade jag fasta ohängiga silikonbröst men nu är det tyngdlag som spelar in. Så nu är de som naturliga stora bröst som hänger lite.

    Vad jag tycker om det? Mindre kul. Min sambo tycker dem är härliga eftersom de nu böljar mer när vi ha sex tex och för att de inte får plats i två händer.

  • Anonym (Eyes without a face)

    Har haft häng sen jag fick mina och de är inte så stora (B-kupa). De har aldrig varit särskilt fylliga och graviditet/amning har tunnat ut än mer. Själv tycker jag ganska små, fasta bröst är finast men de här är ju mina liksom. De fyller sin funktion. Tycker inte så mycket mer än att det hade sett roligare ut under vissa kläder och att det kan göra sviniöst ont när någon gullunge klättrar på dig och lyckas klämma bröstet (tänker det inte händer på samma vis om man har mer styrsel). Skulle inte vilja operera dem.

  • Anonym (JP)

    Mina har hängt sen jag kom i puberteten sådär i 11-årsåldern. Jag gillar det inte alls. De är inte fina på nåt vis. Bara stora (E-kupa) och slappa. De är olika stora dessutom vilket märks mycket mer tydligt när de hänger eftersom de då hänger olika långt ner.

    Hade jag haft gott om pengar så hade jag gärna opererat dom. Förminskat och lyft. En fast C-kupa vore drömmen.

  • Anonym (Hängisar)

    Nja, jag varken ogillar eller gillar mina extremt hängiga bröst. De har alltid varit hängiga förresten. Rejält stora, g-hkupa, jag får in mer än hela handen under, bröstvårtorna pekar rätt ner, jag har både bristningar och ärr på dem, får plitor och nu på sommaren när det är så varmt vaknar jag ofta med rivmärkenpå bröstbenet och ut över brösten, förmodligen för att det är varmt och svettigt och jag kliar mig i sömnen.

  • Anonym (Bröst)

    Jag har B kupa och dom är fasta som tonåsrbröst fast jag är 27 år 

  • Anonym (J kupa)
    Anonym (Bröst) skrev 2020-06-28 12:12:38 följande:

    Jag har B kupa och dom är fasta som tonåsrbröst fast jag är 27 år 


    Ja men det är för att brösten är små sas
  • Anonym (Eyes without a face)
    Anonym (J kupa) skrev 2020-06-28 20:14:00 följande:

    Ja men det är för att brösten är små sas


    Det har inte bara med det att göra. Det är hormonellt betingat och relaterar mer till förhållandet mellan bröstvävnad och fett, vad du har för typ av hud osv. Jag har också b-kupa fast med full on häng. Har alltid haft häng.
  • Anonym (Peter)

    Håller med om att det är trevligt med hängbröst om dom som i min frus fall är stora och har volym. Har efter snart 15 år fortfarande inte tröttnat det minsta och masserar och knådar dom flera gånger i veckan.

  • Anonym (Bröst)
    Anonym (J kupa) skrev 2020-06-28 20:14:00 följande:
    Ja men det är för att brösten är små sas
    Som Eyes skriver så beror det inte på att brösten inte är så stora för det finns dom som har A kupa och hängbröst.
    Jag är i alla fall  nöjd med mina bröst 
  • Kungsbackakillen73a

    Även hängiga a- och b-kupor är otroligt kvinnligt vackert.

  • Anonym (Mannen_i_stan)

    Nej tack!

    Små och fasta ska de vara.
    Stora bröst blir alltid, förr eller senare, hängiga.

  • Kungsbackakillen73a
    Anonym (Cardi) skrev 2020-09-07 20:00:24 följande:

    Underbart vackert;)


    Javisst är det ljuvligt vackert, kvinnligt och sensuellt med hängande bröst, från a-kupa och uppåt.
Svar på tråden Fler som tycker att hängiga bröst är ljuvligt kvinnligt?