• Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Sun 28 Jun 2020 18:36
    1315 visningar
    5 svar
    5
    1315

    Nya vänner i KALMAR

    Hej!
    Jag söker nya vänner i Kalmar trakten.
    Jag har två barn som är ganska stora nu.
    Jag har varit sjuk i utmattninssyndrom i några år men mår nu bättre och vill gärna träffa nya vänner. De man hade innan man blev sjuk har försvunnit och när man varit sjuk så har man inte kunnat skapa nya kontakter och nu när man är bättre så saknar man vänner.

    Därför hoppas jag att det finns fler som känner likadant.
    Jag saknar att kunna hitta på enkla saker ihop med någon som promenader, sitta ute o fika. Bara prata om livet i största allmänhet. En vän man kan följa igenom livet.

    Jag är en lugn och trevlig tjej, lätt till skratt. 
    Jag gillar att vara ute i naturen, vara vid havet, skriva, djur, cykla, djupa samtal, meditation, fota, fika. Är också intresserad av andlighet så skulle vara roligt att diskutera sådant med någon :) 

    Kanske kan vi hitta på något med barnen om de är i samma ålder?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-28 18:37
    Är 36 år, inte 50år som står i min TS vet inte hur man ändrar det.

  • Svar på tråden Nya vänner i KALMAR
  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Mon 29 Jun 2020 18:59
    #1

    Märkligt jag får upp notiser om att jag har fått svar här men sen är det helt tomt när jag kollar....

  • Fri 5 Mar 2021 18:07
    #2

    Hej,

    Hittade den här gamla tråden, vet inte ens om den är aktuell längre? Jag letar en ny vän :)

  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Fri 5 Mar 2021 23:00
    #3
    pisa82 skrev 2021-03-05 18:07:28 följande:

    Hej,

    Hittade den här gamla tråden, vet inte ens om den är aktuell längre? Jag letar en ny vän :)


    Hej! Jo den är aktuell fortfarande! Kul att du svarade, var ju inte så många som svarade! ;) Kul att du också söker vänner :) svårt att hitta vänner tyvärr särskilt nu med pandemin....
  • Sat 6 Mar 2021 08:02
    #4

    Jag hittade tråden av en slump när jag googlade :)

    Jag håller med, det är väldigt svårt att hitta vänner, med eller utan pandemin. Alla har sitt på nåt vis.

    Tråkigt med ditt tillstånd, hoppas du fortfarande är på bättringsvägen? Bor du i Kalmar?

  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Sat 6 Mar 2021 12:26
    #5
    pisa82 skrev 2021-03-06 08:02:31 följande:

    Jag hittade tråden av en slump när jag googlade :)

    Jag håller med, det är väldigt svårt att hitta vänner, med eller utan pandemin. Alla har sitt på nåt vis.

    Tråkigt med ditt tillstånd, hoppas du fortfarande är på bättringsvägen? Bor du i Kalmar?


    Jag skickar ett privat meddelande till dig så kan vi fortsätta där :)
Svar på tråden Nya vänner i KALMAR