• Lisanilsson90

    Vad är fel?

    Hej!

    Hoppas någon snäll själ kan hjälpa mig med mina frågor eller har haft liknande symptom.

    Den 19e juni hade jag ägglossning, då hade jag och min sambo sex. 1 vecka efteråt började jag blöda lätt, inte färskt blod utan mer ljusrosa/rosa brunt. Detta har hållit i sig fram tills idag, så cirka 4-5 dagar. Jag har haft molande värk i ländrygg och mage och lite lätt yrsel ibland när jag kliver upp ur soffan t.ex.

    Träffade gynekologen idag, vilket ärligt talat var en besvikelse :( kände inte alls att jag fick hjälp. Hon sa att det kunde vara ett ägg(?!) som spruckit om det nu är så att jag blödde i någon dag. Hon gjorde gynundersökning och sa att allt såg fint ut och att hon trodde min mens var på ingång. Thats it!

    Ingen förklaring till varför jag blödigt tidigare. Jag har väldigt regelbunden mens och inga mellanblödningar!

    tacksam för svar!

  • Svar på tråden Vad är fel?
  • Fjäril kär

    Fast du fick ju en förklaring. Troligen var det ett defekt ägg som orsakat blödningen. Det är inga konstigheter utan händer ibland. Det anses som något normalt.

Svar på tråden Vad är fel?