• FanKan

    Utklädning tema Ironi

    Tjo! Ska på fest på lördag. Utomhus och väldigt få nära och kära. Men temat ska vara ?Ironi? så undrar om någon har ett bra tips på att klä ut sig/piffa till sig? Finns säker miljoner tankar, antingen att jag och mannen kör något i samma stuk eller olika. Så alltså både jag och mannen behöver komma på något fiffigt.

  • Svar på tråden Utklädning tema Ironi
  • Kusinen

    Jättesvårt tema. Men det jag kan komma på är att vara självironisk. Tex om ma är känd för att avsky att laga mat klär man ut sig till kock, den som har en torkad kaktus som enda växt hemma klär ut sig i "trädgårdskläder", den som hatar och träna klär ut sig till body builder, den bollrädde till fotbollsmålvakt osv.

  • 170909

    Klä ut dig till Henrik Schyffert han är väl ansiktet utåt för den ironiska-generationen

  • Anonym (Jenn)
    Kusinen skrev 2020-06-30 16:44:44 följande:

    Jättesvårt tema. Men det jag kan komma på är att vara självironisk. Tex om ma är känd för att avsky att laga mat klär man ut sig till kock, den som har en torkad kaktus som enda växt hemma klär ut sig i "trädgårdskläder", den som hatar och träna klär ut sig till body builder, den bollrädde till fotbollsmålvakt osv.


    Håller med, supersvårt tema. Hade kört på detta som Kusinen tipsat om. Ta något som är lite allmänt känt att du avskyr/har svårt för/inte kan och klä ut dig till det. 
  • Anonym (dump Trump)

    Ha på er två ansiktsmasker med hål i och varsin MAGA-hatt så funkar väl det?

Svar på tråden Utklädning tema Ironi