• Litenmenhård

    Sverige har ju fyra årstider.

    Jag är själv ett höstbarn, men kan uppskatta de andra årstiderna med. Tycker de har sina fina stunder med.

    Hur är du? Är du som jag känslig för när årstiderna skiftar?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-30 20:32
    Glöm den här quizen.

    Jag försökte göra en omröstning, men det funkar inte när jag trycker på "omröstning".

    Jag ville veta vilken årstid ni tycker är bäst.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Sverige har ju fyra årstider.
  • Litenmenhård

    Nu fick inte jag quizet som jag ville ha det. Jag ville ju att alla årstiderna skulle vara rätt, men kunde bara välja en som rätt.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Tecum

    Du skulle valt omröstning istället för quiz, nu blir det konstigt. I synnerhet när du satt sommaren som rätt svar...

    Jag gillar hösten bäst, sommaren är något man måste genomlida. Nu har det som väl är regnat en del så den är inte lika plågsam som vissa år. Det är bra med årstider men vinter tycks vara mer eller mindre avskaffat här i syd.

  • Litenmenhård
    Tecum skrev 2020-06-30 20:17:56 följande:

    Du skulle valt omröstning istället för quiz, nu blir det konstigt. I synnerhet när du satt sommaren som rätt svar...

    Jag gillar hösten bäst, sommaren är något man måste genomlida. Nu har det som väl är regnat en del så den är inte lika plågsam som vissa år. Det är bra med årstider men vinter tycks vara mer eller mindre avskaffat här i syd.


    Jag försökte med omröstning, men det verkade inte funka. Får testa igen. Tack!
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    Jag trycker för att välja omröstning, men det händer ingenting. .


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Lev nu!)

    Vår, försommar och sommar - alla gånger!!!
    Kan skita totalt i resten och gå i ide den tiden. Lätt!

  • Tecum
    Litenmenhård skrev 2020-06-30 20:24:12 följande:
    Jag trycker för att välja omröstning, men det händer ingenting. smile4.gif .
    Du får göra en helt ny tråd, du kan inte ändra den här. Eller är det en ny bugg på sidan, inget som förvånar isf...
  • Litenmenhård
    Tecum skrev 2020-06-30 20:34:42 följande:
    Du får göra en helt ny tråd, du kan inte ändra den här. Eller är det en ny bugg på sidan, inget som förvånar isf...
    Jag försöker göra en ny tråd, men kan inte välja "omröstning". Däremot kan jag välja "diskussionstråd" och "quiz", men det är inte det jag vill ha.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (September love)

    Känslan när våren kommer efter den tunga vintern är ju oslagbar, men egentligen tycker jag bäst om den tidiga hösten.

    När det fortfarande är ganska varmt ute, men man går in i ett lugnare tempo efter sommaren. Luften känns klarare att andas och träden börjar skifta i rött och gult. En solig septemberdag, det är grejen.

  • Anonym (Fall girl)
    Tecum skrev 2020-06-30 20:17:56 följande:

    Du skulle valt omröstning istället för quiz, nu blir det konstigt. I synnerhet när du satt sommaren som rätt svar...

    Jag gillar hösten bäst, sommaren är något man måste genomlida. Nu har det som väl är regnat en del så den är inte lika plågsam som vissa år. Det är bra med årstider men vinter tycks vara mer eller mindre avskaffat här i syd.


    Håller med dig till hundra, hösten är underbar med sina svala nätter, vackra färger och friska luft. 

    Är själv ett sommarbarn, född runt midsommar och älskade somrarna som yngre. Men numera känns det som att man genomlider dom, avskyr hettan och den bländande solen. Hjälper ju inte att jag bosatte mig i ett land där sommaren är lång och extra stekhet. (Ung och dum) Som tur är så kyls våra nätter ner markant och vi har även en bra vinter med mycket snö. Älskar snö också.
  • Freddie K

    För att vara petig nu så har Sverige faktiskt åtta årstider, om man nu är same förstås.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Sverige har ju fyra årstider.