• Litenmenhård

    Godis eller frukt?

    Här ställer jag mig frågan om ni föredrar godis eller frukt?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Godis eller frukt?
  • Anonym (Grisen)

    Det beror på. Oftast frukt.

    Ett liv utan godis skulle vara helt ok. Ett liv utan frukt skulle kännas torftigt (fruktlöst, fruktansvärt osv )

  • Anonym (Lätt)

    Det enda godis jag äter är riktigt mörk choklad- just nu 86-procentig. Så valet är lätt- det blir frukt.

  • Anonym (E)

    älskar godis men det gör jag med frukt också, så jag väljer frukt

  • Anonym (Fruuukt)

    En perfekt mogen mango, ett krispigt äpple eller ett saftigt päron att sätta tänderna i slår allt godis i världen med hästlängder. 

  • mammabitch

    Hm, frukt till vardags, men är jag riktigt sugen på choklad kan jag äta tio äpplen utan att bli nöjd ....eller en bit choklad och känna mig belåten

  • Anonym (radhusångest)

    Godis!

    Men till vardags blir det frukt.

  • Kusinen

    Godis och då choklad och lakrits.

    Men jag gillar frukt också särskilt, jordgubbar, blåbär, ananas, körsbär och mango (dvs väldigt söta frukter)

  • Anonym (Ida)

    Godis! Älskar godis, äter det varje dag. Kanske dåligt för tänderna men godis gör mig lycklig så gör det ändå.

    Köper aldrig frukt, tycker inte om alls.

  • Physalis

    Om jag måste välja en så väljer jag frukt. Jag tycker mycket om choklad och äter det nästan varje dag, men frukt är så uppfriskande och ett väldigt praktiskt mellanmål.


    Korrekturläser som en kratta
  • Aniiee

    Jag får väl säga godis för att jag är ju allergisk mot all frukt i hela världen, typ. Och de jag inte är alergisk emot gilar jag inte istället. Finns många frukter jag gillar men inte kan äta. Dock är jag väl ingen direkt godisgris heller (gör dock åtskillnad på "godis" och "choklad" här.... chokladoman är jag absolut.)


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård

    Jag har varit tvungen att sluta med sötsaker. Kan sakna det ibland, men jag tar hellre en kiwi än en japp.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Godis eller frukt?