• Wed 1 Jul 2020 17:30
    1602 visningar
    80 svar
    80
    1602

    Uppskattar ni dick pics fr nya bekantskaper?

    Alltså, jag undrar: vad är grejen med att killar och män envetas med att skicka dick pics det första de gör när man ser sig om efter en ny sexpartner? Man börjar skriva med nån och så boom! så kommer där närbilder på kuken? varför skulle jag vilja ha det liksom? Övriga kroppen är väl fan så mycket mer intressant - eller är det bara jag som tycker det?? Eller, alltså, en helkroppsbild där man ser kuken också är ju inte fel, men närbilder? Eller filmsnuttar i närbild när de runkar? Finns det nån som tycker att det är attraktivt och tändande?

    Plz rösta och ge mig svaret - och kommentera gärna också!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Uppskattar ni dick pics fr nya bekantskaper?
  • Wed 1 Jul 2020 17:33
    #1

    Social inkompetens är verkligen en dealbreaker.

  • Anonym (Y)
    Wed 1 Jul 2020 18:55
    #2

    Jag har rutinmässigt börjat polisanmäla alla oönskade kukbilder. En del av männen blir vansinniga. Men att polisanmäla allt tror jag är det enda sättet att få män att sluta med detta ofog.

  • Anonym (Y)
    Wed 1 Jul 2020 18:56
    #3
    Anonym (Y) skrev 2020-07-01 18:55:41 följande:

    Jag har rutinmässigt börjat polisanmäla alla oönskade kukbilder. En del av männen blir vansinniga. Men att polisanmäla allt tror jag är det enda sättet att få män att sluta med detta ofog.


    Är det från en man jag har en sexuell relation med är det förstås annorlunda men jag brukar säga att jag inte uppskattar dylika bilder.
  • Anonym (M)
    Wed 1 Jul 2020 19:30
    #4

    Aldrig fattat vad som är vitsen med det?

    Kanske bara ett bevis på att vissa av oss män,eller ska jag säga

    pojkar,tänker med kuken.

    Men jag trodde i min enfald att det bara är små hormonstinna

    20 åringar som skickar sånt,men efter att ha talat med äkta hälften

    så fick jag reda på att det även förekommer i min ålder (50).

    Så polis anmäl fjanten,,som nån i inlägget ovan gjort.

  • Anonym (.)
    Wed 1 Jul 2020 19:46
    #5
    +1

    Tror det mest är män som uppskattar sådant. Bland gaykillar är det mycket vanligt att fråga om eller få dickpic.

    Fick en dickpic helt utan meddelande från en nästan tom profil häromdagen, det fattar jag verkligen inte vore en med... Det lockar ju inte speciellt.

  • Anonym (A)
    Wed 1 Jul 2020 19:55
    #6
    Drottningen1970 skrev 2020-07-01 17:33:34 följande:
    Social inkompetens är verkligen en dealbreaker.
    Verkligen
  • Wed 1 Jul 2020 19:56
    #7
    Anonym (M) skrev 2020-07-01 19:30:13 följande:

    Aldrig fattat vad som är vitsen med det?

    Kanske bara ett bevis på att vissa av oss män,eller ska jag säga

    pojkar,tänker med kuken.

    Men jag trodde i min enfald att det bara är små hormonstinna

    20 åringar som skickar sånt,men efter att ha talat med äkta hälften

    så fick jag reda på att det även förekommer i min ålder (50).

    Så polis anmäl fjanten,,som nån i inlägget ovan gjort.


    Haha - oh ja, det är synnerligen vanligt i alla åldrar.

    Alltså, att polisanmäla i en kontext där man väldigt uppenbart enbart är ute efter sex skulle jag nog känna vore lite av en överreaktion; är det en kontakt på en vanlig dejtingsida, där det handlar om annat än bara sex är det väl en lite annan sak, men... Jag upplever inte kukbilderna som kränkande eller som en form av trakasseri eller så - jag är bara fascinerad av att nån kan tro att jag ska få nåt ut av dem... för ärligt talat, kukens utseende (vilket ju är det enda man får av en bild) är ju inte det som gör den intressant... :)
  • Anonym (K)
    Wed 1 Jul 2020 19:59
    #8

    En kille som skickar dick pix utan att kolla om det är ok blir det inga fler dejter med. Är det från någon man inte känner så ska jag göra som Y och börja polisanmäla. Sånt sjukt tecken på abnorm ointelligenta.

  • Wed 1 Jul 2020 20:00
    #9
    +1

    Jag har heller inte förrått vitsen med det men jag tror det beror på att vi män utgår ifrån vad vi själva blir upphetsade utav. Män tittar gärna på sex/porr/nakna kroppar osv och tror antagligen att kvinnor går igång lika mycket på vad de ser.

    Tror att en skarp tillsägelse eller polisanmälan är det enda sättet att komma till rätta med det.

  • Wed 1 Jul 2020 20:12
    #10
    Postman skrev 2020-07-01 20:00:31 följande:

    Jag har heller inte förrått vitsen med det men jag tror det beror på att vi män utgår ifrån vad vi själva blir upphetsade utav. Män tittar gärna på sex/porr/nakna kroppar osv och tror antagligen att kvinnor går igång lika mycket på vad de ser.

    Tror att en skarp tillsägelse eller polisanmälan är det enda sättet att komma till rätta med det.


    Fast jag tänder absolut på porr (så länge det inte är sån där fjantig porr med "handling"; den blir jag bara full i skratt av), men det är ju inte samma sak. Bara kuken i ensamt majestät tillhör helt enkelt inte det som är visuellt upphetsande; dess fysiska närvaro är det absolut, men inte bara själva åsynen av den...
Svar på tråden Uppskattar ni dick pics fr nya bekantskaper?