• Malina­70
    Wed 1 Jul 2020 18:31
    197 visningar
    1 svar
    1
    197

    Sonen vill inte träffa oss

    Har tre barn ,vuxna.Sonen har nyligen flyttat hemifrån o h vi har hjälpt honom med både insats och möbler samt flytten.Allt.Jag har alltid gjort för mycket för mina barn,men har själv haft fattig uppväxt, så därför tror jag. sonen har varit snällaste pojk fram till gymnasiet Då började han stressa , säga fula saker till mig, arg för ingenting, vill inte göra något i huset.BLir glad för små saker för hanns vänner, kollegor, men familjen skiter han i fullständigt.Han skriket åt mig när jag svarar i telefon om tex hans tröja är inte på plats, när han bodde hemma.Och alltid var allt mitt fel om allt.Ban satt aldrig med oss utan kom och bytte om och gick.Gjorde ingenting.FÖrsta gången han mådde dåligt var när hans tjej gjorde slut.Men efter 1_2 veckor gick det över.Sedan dess har han haft perioder av nedstämdhet men jag fanns alltid där.Pappan också.NU har han flyttat i nytt lägenhet och säger att han mår inte brasa tär Högkänslig och påstår att han har alla dessa symptom.VI ville stötta honom alla men han har tagit avstånd och mig sparkade han ut från hans lägenhet.Har även blockerat mig .Vad gör man ?? Behöver hjälp.honom betalade vi psykologen men han vill inte prata med henne, än,.
  • Svar på tråden Sonen vill inte träffa oss
  • Magica­l
    Wed 1 Jul 2020 18:43
    #1

    Ta ett steg tillbaka, låt honom landa i sitt nya liv.Vill han ha er hjälp säger han det efter ett tag. Kan så vara att han faktiskt vill lösa detta utan er.

Svar på tråden Sonen vill inte träffa oss