• Anonym (Hjälp)

    Bråk i snart 8 år

    Jag behöver hjälp av någon som är kunnig.. Jag och pappan har gemensam vårdnad. Från och till har det funkat bra, vi har kommit hyfsat överens. Mest på grund av att jag gett med mig för barnens skull. Men nu är jag less på att bli överkörd. Avtalat bryts. Semestrar blir inte av för att han bokat in saker när jag skulle åka med barnen. Trots att vi kommit överens om vilka semesterveckor vi ska ha barnen.. Vi har varannan vecka, och jag bor en bit bort, så det blir mest att jag skjutsar och hämtar för husfridens skull, barnens. Om jag ber honom hämta eller mötas upp säger han bara ?aldrig, du valde att flytta, du får hämta/lämna?. Vad gäller egentligen?? Nu börjar han även bråka om pengar, att jag är skyldig honom pengar, för vad vet jag inte, då jag betalar 95% av barnens kläder och skor trots att vi har delat barnbidrag.

  • Svar på tråden Bråk i snart 8 år
  • Anonym (lll)

    Boka ett samarbetssamtal på familjerätten! De hjälper er reda ut vad som gäller 

  • Anonym (Hjälp)

    Ja, jag får göra det. Han måste komma på det mötet, eller? Har varit två gånger till familjerådgivningen och pratat, han erbjöds att komma dit, men vägrade.

Svar på tråden Bråk i snart 8 år