• Anonym (Anonyma signaturen)

    Knullbar eller mullig - visa?

    Hej folk!

    Ni är en del som nämner att ni inte kan attraheras av mulliga kvinnor. Vill gärna veta vad mullig betyder för var och en! Räknar med en viss variation.

    Så typ, "xxx är mullig i mina ögon, men precis innanför för att jag ska kunna attraheras sexuellt, mer än så får jag inte till".

    Vill alltså se exempel på kvinnor som rör sig på gränsen och ändå är precis innanför!!

    Skicka länk eller namn så jag kan googla etc.

    Thnx mate

  • Svar på tråden Knullbar eller mullig - visa?
  • Anonym (Anonyma signaturen)
    ruyffo skrev 2020-07-02 18:12:16 följande:

    Ur mitt perspektiv då..

    Funkar:

    funkar inte:


    Betyder detta att du inte har någon åsikt om ämnet eller kom inte exemplen med bara? :p
  • Anonym (meh)
    Anonym (Anonyma signaturen) skrev 2020-07-02 16:26:07 följande:

    Hej folk!

    Ni är en del som nämner att ni inte kan attraheras av mulliga kvinnor. Vill gärna veta vad mullig betyder för var och en! Räknar med en viss variation.

    Så typ, "xxx är mullig i mina ögon, men precis innanför för att jag ska kunna attraheras sexuellt, mer än så får jag inte till".

    Vill alltså se exempel på kvinnor som rör sig på gränsen och ändå är precis innanför!!

    Skicka länk eller namn så jag kan googla etc.

    Thnx mate


    Du är ju inte riktigt sund. För det första är det så individuellt vad man menar så att folk ska skicka dig runkmaterial är inte vettigt! För det andra finns det folk som gillar mulliga. 
  • ruyffo

    Haha kom inte med.

    Funkar:


  • Anonym (Erik)

    För mig går gränsen mellan "mullig men knullbar" och "för fet för ett fuck" någonstans kring BMI 25-26. Den rundnätta porrstjärnan Angela White ligger nog ganska precis på den gränsen...

  • ruyffo

    Men har kompisar som drar gränserna helt annorlunda, så det där är ju bara väldigt individuellt.

    omvänt då? när är en kille för fet?

  • Anonym (Fucktards)

    Men lägg upp bilder på er själva så kan vi få bedöma er knullbarhet istället. (Gissningsvis rätt låg)

    Omogna fåntrattar.

  • Anonym (Fucktards)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-07-02 19:02:41 följande:

    Runt 22 i BMI så är hon mullig och med en kroppsfett procent över 30%

    Exempel på mulliga kvinnor:

    i2.wp.com/traningslara.se/wp-content/uploads/2012/04/smalfet.normalviktig-1.jpg&ssl=1

    traningslara.se/50-av-alla-tjejer-och-kvinnor-ar-overviktiga-trots-normalt-bmi/smal-fet/


    Mullig? Lägg av, du har en skruvad uppfattning om kroppsfett.

    Men jag spelar med: vad anser du vara en normal procent för kvinnor?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Fucktards) skrev 2020-07-02 19:44:13 följande:

    Mullig? Lägg av, du har en skruvad uppfattning om kroppsfett.

    Men jag spelar med: vad anser du vara en normal procent för kvinnor?


    Nej , det är svenska befolkningen som har en skruvad uppfattning om vad mullig är...

    Detta beror på att mer halva befolkningen är överviktiga.

    15-20% är normalt för kvinnor.
Svar på tråden Knullbar eller mullig - visa?