• Anonym (Carro)

    Sperma i fittan, trekant

    Har en fantasi om att ha en trekant med min pojkvän och en extratjej. Tänder så extremt mycket på tanken...

    Vill att han ska vara kåtare på henne än mig, tycka att hon är så skön att han sprutar i henne. Att han tycker hennes fitta är skönare än min. Han ska gilla hennes avsugningar mer o kämpa emot för att inte komma. Vill att han knullar mig också men att han ska vilja byta fitta direkt för att bli så kåt av henne att han nästan direkt sprutar o henne.

    De här är min enda sexfantasi som jag verkligen tänder på.. låter så sjukt att jag vill att nån annan ska vara bättre än mig...

    Vill egentligen vara bäst och den han vill hålla på med. Men tänder så oerhört på tanken av att jag blir så svartsjuk och se han njuta av nån annan brud mer än mig, se han komma som aldrig förr. Försöker få han att gå med på en trekant med han vill inte då han är rädd att jag ska bli svartsjuk. Han är nojig att jag ska bli sur om han råkar hålla på mera med henne än mig... försöker förklara att jag tänder på det men han har svårt att tro mig då han aldrig skulle vilja att en annan kille knullade mig...

    Är det här ens normalt att känna såhär? Finns det nån annan tjej eller kille som känner igen sig som också tänder på sånt? Blev de lika Nice som i er fantasi? Undrar verkligen vad de här beror på att jag tänder på sånt. Visst att tända på trekanter de är ganska vanlig fantasi, men att vilja o bli kåt av att sin partner kommer snabbare o har det skönare med nån annan, och se allting.

    Asså tror jag skulle komma direkt av bara att se de här utan att ens behöva ta på mig själv

  • Svar på tråden Sperma i fittan, trekant
  • Anonym (Man)

    Nu är jag ju man men förstår hur dina tankar går. Det finns något som heter hotwifw & cuckold där mannen gillar att hans kvinna tar sex med andra. Det du beskriver är i omvänd ordning bara. Hoppas du får svar av någon medsyster. :)

  • Anonym (Yyy)

    Är kvinna.

    Detta låter som en mardröm i mina öron.

  • Anonym (Snälla frun)

    Jag förstår precis. Vi gör det åt båda hållen. 
    Han tänder på att se mig med en annan och jag på att se honom fast oftast är vi inblandade båda 2. 
    På en fest för ett tag sedan kom värdinnan och satte sig i knäet på min man och sa att hon ville att han skulle spruta i henne för att hennes man gillade det. -Du får fråga min fru om lov sa han och jag sa att det var ok.
    Senare när vi var i ett annat rum kom hon in och började suga min man, han blev hård på nolltid och hon ställde sig på alla 4 på sängen och han klev på. 
    Jag satt på sidan med ett glas vin och bara njöt av synen. 

  • Anonym (En till)

    Jo jag förstår dig, tanken att mannen är med någon annan så jag får vara med är tändande. Tänder på att se han njuta och varför inte med någon annan?

    Har inte testat detta dock och jag tror man ska va lite försiktig för det kan bli jätte fel för den som ser sin partner vara med någon annan. Det är inte alls säkert att det är lika spännande som i fantasin, man kan reagera på många andra sätt än upphetsning.

  • Anonym (J)

    Har samma fantasi.

    Skulle dock aldrig vilja det i verkligheten!

  • Anonym (Frida)

    Jag gjorde det och det slutade i katastrof...

    Jag kunde inte släppa det efteråt och blev galen av svartsjuka då jag ju hade svart på vitt att det fanns bättre tjejer som han föredrog istället för mig. Det var inte längre en fantasi, det var verklighet och det var verkligen in my face totalt. Jag hade Lika gärna kunnat få en örfil.

    Jag dög inte. Det var den fasansfulla insikten att jag aldrig skulle vara den tjejen i någons fantasi.

    Det tog slut.. Och tadaaa... Han valde henne sen...

    Var försiktig med vad du önskar.. Det kan slå in...

  • ha123123

    Det är ganska vanligt, jag skulle nog klassa det som en slags undergivelse, att tända på att en annan kvinna är med som är snyggare och bättre än dig.

    Jag har haft gruppsex med liknande inslag, där kvinnan har sett på när jag haft sex med hennes man, och mannen berättar hur mycket mer han gillar mig.

  • Richard1986
    Anonym (Carro) skrev 2020-07-03 00:42:10 följande:

    Har en fantasi om att ha en trekant med min pojkvän och en extratjej. Tänder så extremt mycket på tanken...

    Vill att han ska vara kåtare på henne än mig, tycka att hon är så skön att han sprutar i henne. Att han tycker hennes fitta är skönare än min. Han ska gilla hennes avsugningar mer o kämpa emot för att inte komma. Vill att han knullar mig också men att han ska vilja byta fitta direkt för att bli så kåt av henne att han nästan direkt sprutar o henne.

    De här är min enda sexfantasi som jag verkligen tänder på.. låter så sjukt att jag vill att nån annan ska vara bättre än mig...

    Vill egentligen vara bäst och den han vill hålla på med. Men tänder så oerhört på tanken av att jag blir så svartsjuk och se han njuta av nån annan brud mer än mig, se han komma som aldrig förr. Försöker få han att gå med på en trekant med han vill inte då han är rädd att jag ska bli svartsjuk. Han är nojig att jag ska bli sur om han råkar hålla på mera med henne än mig... försöker förklara att jag tänder på det men han har svårt att tro mig då han aldrig skulle vilja att en annan kille knullade mig...

    Är det här ens normalt att känna såhär? Finns det nån annan tjej eller kille som känner igen sig som också tänder på sånt? Blev de lika Nice som i er fantasi? Undrar verkligen vad de här beror på att jag tänder på sånt. Visst att tända på trekanter de är ganska vanlig fantasi, men att vilja o bli kåt av att sin partner kommer snabbare o har det skönare med nån annan, och se allting.

    Asså tror jag skulle komma direkt av bara att se de här utan att ens behöva ta på mig själv


    Vi gör det åt båda hållen sedan några år men det var verkligen inget självklart beslut... En sak kan du vara säker på. Det kommer INTE att kännas i verkligheten precis som när du är kåt och fantiserar om det... Då blir det på riktigt och du kommer känna alla möjliga konstiga känslor över hela ditt känsloregister. Och när det väl är gjort finns det ingen väg tillbaka. Även om det väckte känslor du inte trodde att du hade (vilket inte är ovanligt) och om du blev svartsjuk eller avundsjuk till den punkt att du inte längre vet hur du ska hantera det, så kommer du för alltid ha bilden av honom och den andra kvinnan på näthinnan....

    Det är en sak om man identifierar sig som Cuckold (man) och/eller CuckQuean (kvinna) och man uppnår sexuell upphetsning och maximal njutning av att se den man älskar ha sex med andra... Men han säger ju själv att han aldrig vill ha bilden av dig med en annan kille på näthinnan....

    Om ni bestämmer er för att prova trots allt så prata, prata och prata med varandra, sätt upp tydliga gränser om vad som är tillåtet och inte och håll er till det... Ta fram ett stoppord eller stoppsignal ifall någon vill avbryta... Säger en av er nej så är det nej.... Och man kan ju börja med en erotisk laddning där man smeker varandra och har mjuksex, typ kyssar och smek... Det är ändå lättare att hantera att ha sett den man älskar ha kysst och smekt någon annan om man sedan vill backa ur än att ha sett den man älskar haft oskyddat samlag med någon annan. För när det. Äl hänt finns det ingen återvändo.. Gå försiktigt fram är mitt råd för dröm är en sak och verklighet en annan även här. Eller kanske allra helst här...
  • Vanessa89

    Uppenbart att det är en man som författat tråden.

  • JonasSa
    Vanessa89 skrev 2020-07-03 11:26:21 följande:

    Uppenbart att det är en man som författat tråden.


    Jag är inte säker på det, jag tror att fantasin finns hos fler än man tror, både män och kvinnor, men att det är få som förverkligar den. Fast å andra sidan har jag fått för mig att trekanter inte är helt ovanliga heller.
  • Erik79
    Anonym (Carro) skrev 2020-07-03 00:42:10 följande:

    Har en fantasi om att ha en trekant med min pojkvän och en extratjej. Tänder så extremt mycket på tanken...

    Vill att han ska vara kåtare på henne än mig, tycka att hon är så skön att han sprutar i henne. Att han tycker hennes fitta är skönare än min. Han ska gilla hennes avsugningar mer o kämpa emot för att inte komma. Vill att han knullar mig också men att han ska vilja byta fitta direkt för att bli så kåt av henne att han nästan direkt sprutar o henne.

    De här är min enda sexfantasi som jag verkligen tänder på.. låter så sjukt att jag vill att nån annan ska vara bättre än mig...

    Vill egentligen vara bäst och den han vill hålla på med. Men tänder så oerhört på tanken av att jag blir så svartsjuk och se han njuta av nån annan brud mer än mig, se han komma som aldrig förr. Försöker få han att gå med på en trekant med han vill inte då han är rädd att jag ska bli svartsjuk. Han är nojig att jag ska bli sur om han råkar hålla på mera med henne än mig... försöker förklara att jag tänder på det men han har svårt att tro mig då han aldrig skulle vilja att en annan kille knullade mig...

    Är det här ens normalt att känna såhär? Finns det nån annan tjej eller kille som känner igen sig som också tänder på sånt? Blev de lika Nice som i er fantasi? Undrar verkligen vad de här beror på att jag tänder på sånt. Visst att tända på trekanter de är ganska vanlig fantasi, men att vilja o bli kåt av att sin partner kommer snabbare o har det skönare med nån annan, och se allting.

    Asså tror jag skulle komma direkt av bara att se de här utan att ens behöva ta på mig själv


    Har egentligen precis samma fantasi, fast jag är kille. Vi har testat några gånger med att ha med en kompis till mig. Helt underbart, älskar att se henne njuta av en annan kuk. Han kom i henne senaste gången, fan vad upphetsad jag blev över det... kommer nästan själv bara jag tänker på det...
  • Anonym (Annsofie och Richard)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-07-03 09:59:47 följande:

    Jag förstår precis. Vi gör det åt båda hållen. 

    Han tänder på att se mig med en annan och jag på att se honom fast oftast är vi inblandade båda 2. 

    På en fest för ett tag sedan kom värdinnan och satte sig i knäet på min man och sa att hon ville att han skulle spruta i henne för att hennes man gillade det. -Du får fråga min fru om lov sa han och jag sa att det var ok.

    Senare när vi var i ett annat rum kom hon in och började suga min man, han blev hård på nolltid och hon ställde sig på alla 4 på sängen och han klev på. 

    Jag satt på sidan med ett glas vin och bara njöt av synen. 


    Förstår också helt och fullt ;) Vi har också hunnit uppleva det där några gånger, att se varandra oskyddat med andra där jag blir fylld av annan man eller där min man sprutar i annan kvinna. Oskyddat eller iallafall utan kondom är ju så mycket skönare, förutsatt att man gör det med människor man vet också går och testar sig regelbundet. Risken finns ju såklart att någonting händer ändå men då har man iallafall gjort vad man kan för att minimera riskerna.

    Helt underbart att som en extra krydda till ett redan välfungerande sexliv njuta tillsammans med andra och se den man älskar njuta med andra och ingen svartsjuka för fem öre finns. Nu är man ju alltid partisk mot den man älskar men jag brukar numera tänka att det underbara sex min man ger mig vill jag även att andra kvinnor ska få uppleva med honom. Tursamt nog tänker han likadant åt andra håller så allt sker på lika villkor :)
  • Tukt

    Normalt eller onormalt. Vad spelar det för roll?
    Men det som det i grunden handlar om är ju dominans med fokus på förnedring.
    Tycker du ska fundera och fantisera vidare i det spektrat för att se att det kanske finns andra dominanssaker du kan testa först, för att se hur du reagerar på det. Lås dig alltså inte vid den fantasin, analysera vad det är i grunden, detaljerna och så vidare.
    En ganska parallel grej är att domineras icke-sexuellt. Att mannen utövar makt mot dig, men inte ser dig attraktiv nog att njuta av. 
    Eller en så enkel sak som att du får sitta och titta på när han runkar till porr. 

  • Emmca

    Innan jag testade trekant med en till tjej så hade jag inte haft de tankarna. Men när jag väl var där och såg min dåvarande kille njuta med henne var det väldigt upphetsande. Nu vet jag inte om hon var bättre än mig ;) men det var klart mer upphetsande att se än jag räknat med. Efteråt så var det inga hard feelings heller.

Svar på tråden Sperma i fittan, trekant