• lycra

Ny Ikea katalog OCH ny mio katalog!!!

Jag är så glad just nu... förra veckan kom ikea katalogen & idag mio katalogen!!!! Nu har man att göra ett tag framöver!! :) Har redan hittat en fin sängstomme i mio katalogen!

• Svar på tråden Ny Ikea katalog OCH ny mio katalog!!!
  • Lorre

Jag vet hur du känner, tycker det är skit kul och titta på allt nytt. Vi fick också mio katalogen och jag sa till min man att vi måste köpa en ny soffa som jag såg på katalogen. Fast den är lite dyr. Ska försöka och övertala honom. hhihihihi
    Kram
    Loreto

• Villes mamma

Jag skulle också vara lycklig om de (IKEA) ville skicka katalogen till mig! Men nej, var in på, givetvis, de finska sidorna idag. Där stod det klart och tydligt att man typ inte "behöver" katalogen eftersom man kan läsa den på nätet!!! Arghhh!!! Jävla s-it!

• Molnet

UGG jag glömde ta bort "ingen reklam tack"-lappen på dörren så de bemödade sig inte med att ge mig nån

• lycra

Bheöver lite hjälp! I mio katalogen eller på www.mio.se, kan ni titta vilken av sängstommarna Enzo & Riva som ni tycke rär finast??

• vivianne

Molnet - gå in på Ikeas hemsida och beställ katalogen så kommer den på Posten om någon/några veckor. Det gör jag varje år (är också vanlig-reklam-hatare )

• Villes mamma

Japp, IKEA finns i Finland men de vill inte skicka ut katalogen eftersom man kan så "bekvämt" handla på internet!! Ush...

• Molnet

Aaa tack vivianne ska göra det genast

Svar på tråden Ny Ikea katalog OCH ny mio katalog!!!