• Anonym (Ledsen)

    Starka tester trots blödning med hinnor och allt. Missfall eller inte?

    Hej!

    Jag är en sån med både svårt att bli gravid och svårt att behålla barnet.

    Jag blev gravid för några veckor sen och har testat varje dag för att se så testerna blir starkare. Det blev dom.

    För 4 dagar sen (v 5+1) började jag störtblöda klarrött blod från ingenstans. Det bokstavligen rann. Efter några timmar kom det ut 3 hinnor/klumpar som inte var koagulerat blod. Dom var i storlek som halva vindruvor typ. Efter det blev det brunt blod och väldigt lite, vilket nu hållit på i ett par dagar. Inget mer färskt blod.

    Till saken hör att mina gravtester inte blir svagare? Inte starkare heller men vet inte om dom kan bli starkare än såhär? Dom har sett likadana ut i 3 dar.

    Har någon varit med om detta och hur slutade det? Missfall eller inte? Har inte haft så mycket andra symtom förutom trötthet och sen är kvar. Har en tid för vul på måndag men vill gärna höra andras erfarenheter tills dess, kan inte tänka på nåt annat..

  • Svar på tråden Starka tester trots blödning med hinnor och allt. Missfall eller inte?
  • Anonym (Ledsen)

    Testerna från att jag plussade fram till att jag började blöda såg ut såhär

  • Anonym (Ledsen)

    Hann åka in till akuten med kraftiga blödningar innan måndagen kom :( Det gick inte så bra...

  • bananmilkshake
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-07-09 00:18:13 följande:

    Hann åka in till akuten med kraftiga blödningar innan måndagen kom :( Det gick inte så bra...


    Åh nej, beklagar... :( stor kram till dig. <3
Svar på tråden Starka tester trots blödning med hinnor och allt. Missfall eller inte?