• Anonym (Tess)

    Är han otrogen??????

    Jag och min sambo har ett aktivt sexliv.

    för ett halvår sen hittade jag han inloggad på

    /euroadult.chat , där skrev han med flera tjejer. Ganska oskyldigt.. men vissa saker jah regerade på. flera tjejer frågade om han söker en kk och han svarade ja. Och han skrev att han saknar sex och de stod att han är singel... de stod att han söker oralsex och vanligt sex i doggy o missonären och gärna cybersex...

    Saken är den att vi har sex i doggy i missonären men oralsex vill han inte. Han vill bara ha avsugning o sällan slicka. Tycker de är konstigt att han söker oralsex men vill inte ge det till sin tjej?

    Jag tog upp allt det här med han. Han säger att han ångrar sig och att han aldrig skulle vara otrogen emot mig. Han ville ha lite spänning av tjejer på nätet när jag inte var hemma. Men han menar på att han aldrig skulle göra nåt irl...

    Har kollat hans mobil flera gånger på både snapchat, sms, instagram och Facebook. Hittar inget där han är otrogen eller skriver med annan tjej... tror ni han tar bort konversationer? Eller gör det här i smyg

    På nåt sätt? Skulle ni förlåta de här?

  • Svar på tråden Är han otrogen??????
  • Anonym (Oj)

    Jag hade inte accepterat det här TS, det är ett stort svek. Sen om du kan komma över det eller inte vet jag inte. Ni borde gå i parterapi och ta reda på de underliggande faktorerna till varför han är så bekräftelsekåt.

  • Anonym (Tess)

    Okej men varför hade inte du kunnat förlåta? Han har ju inte varit otrogen fysiskt med nån?

  • Anonym (Oj)
    Anonym (Tess) skrev 2020-07-03 19:56:11 följande:

    Okej men varför hade inte du kunnat förlåta? Han har ju inte varit otrogen fysiskt med nån?


    Spelar det ngn roll? Bara du kan bestämma det.
Svar på tråden Är han otrogen??????