• Anonym (Terese)

Hur onanerar ni? Klitoris eller g-punkten

Finns de nån tjej där ute som onanerar utan att ens röra klitoris? Som endast vill ha fingrar i vaginan eller dildo inuti som inte stimulerar klitoris. Alltså all stimulans ska bara komma inuti vaginan. Ni som svarar ja. Varför gör ni så? Är det skönare att få g-punkts orgasm? Eller kan ni inte få klitorisorgasm? Eller känns den orgasmen svagare? Borde ju vara skönare att stimulera både klitoris o g-punkten? Då nerverna oftast blir skönare ihop och de underlättar orgasmen?

Jag o några tjejkompisar pratade om det här här om dagen. Alla svarade att dom endast smekte klitoris vid onani, endast en svarade att hon bara smeker inuti fittan. Blev så förvånad då jag bara kan komma om jag får stimulans inifrån och utanpå samtidigt. Båda är lika viktiga o skulle inte vilja vara utan nån.

• Svar på tråden Hur onanerar ni? Klitoris eller g-punkten
  • Anonym (D)

Torrjuckar mot kudde eller ihoprullat täcke. Det är det enda sättet jag kan komma på, har aldrig kommit på annat sätt. Att hålla på med fingrar och grejer tycker jag inte ens är skönt alls.

• Anonym (Nejdå)

Varken eller eftersom jag inte har någon klitoris eller g-punkt runkar jag kuken fram och tillbaka över ollonet tills jag sprutar. Jätteskönt 

• Anonym (C)

Oftast bara fingrar på klittan. Ibland använder jag g-punktsstimulator i kombination med fingrar/vibrator på klittan.

• Vaken

Jag stimulerar också både utanpå och inuti när jag onanerar.

Jag kör med bowlinggreppet på mig själv och lägger handen på venusberget och har två fingrar inne och en finger på varje sida om när jag onanerar. Då får även klitoris viss beröring av handflatan men är inte det viktiga för min njutning. Det viktiga är den invändiga stimuleringen mer fingrarnas rörelser och trycket kring öppningen.

Jag stimulerar aldrig någonsin enbart klitoris. Men får orgasm av enbart inre stimulering utan att nudda någonting alls utanför öppningen. Men lättast är med både ytter och inte stimulering samtidigt.

• Vaken
    Vaken skrev 2020-07-03 22:46:07 följande:

Men lättast är med både ytter och inte stimulering samtidigt.

* inre
  • Anonym (Gnam)

Jag kör nästan uteslutande klittan. Ibland har jag 1-2 fingrar inuti, typ pekfingret och långfingret, och hanterar klittan med tummen (skön position för handen) och så masserar jag både med pekfingret+långfingret och tummen, typ som en nyp-rörelse, haha, svårt att förklara. Men nio gånger av tio så är det bara klitorisstimulans, kan komma hur många gånger som helst på raken av det. 

• Anonym (Kvinna)

Både och - stimulerar klitoris i kombo med en dildo. Penetrering + klitorisstimulans är det bästa för mig

• Anonym (Clit)

Jag måste röra klitoris för att komma, det är enda sättet för mig att få orgasm.

Jag måste även röra mina bröstvårtor! Har förstått att det inte är så jättevanligt att inte kunna komma utan bröst stimulans? Men sån e jag :) skulle behöva 3 händer egentligen... Sen brukar det bli mycket skönt om jag samtidigt masserar gpunkten eller analen. Nån gång bägge, men det hör till ovanlighetens...

• Anonym (Hind)

Måste röra klittan. Ibland har jag dildo inuti, men det är inget krav.

Svar på tråden Hur onanerar ni? Klitoris eller g-punkten