• Anonym (Kvinna)

    För gammal

    Fyller 50 om ett år, får panik när jag tänker på det, inte för att bli 50 igentlligen mer för att tiden springer ifrån mig.

    Har en otrolig längtan efter att få vara med en kvinna, känna hennes mjuka kropp , känna hur hon tar på mig.

    Längtar och drömmer om allt från kyssar till orgasm.

    Nu till problemet. Är för blyg, vet inte vart jag ska vända mig, alla är så unga.

    Drömmen är att bli uppraggad av en kvinna, men det blir nog inget annat än en dröm.

    Ska jag förlika mig med att det just ska stanna vid en längtan, finns det någon som kan ge konkreta tips utan att vara spydig så är jag tacksam.

  • Svar på tråden För gammal
  • Anonym (.)

    Tinder? Qruiser finns också, även om det är mest homosexuella killar där så finns det även tjejer där...

    Du är inte för gammal

  • Acubens

    Jag skulle rekommendera darkside eller bodycontact. Qruiser fick också som sagt.
    Vet från andra kvinnor att det kan vara väldigt svårt. Många kvinnor/tjejer har svårt att ta första steget. 
    Enklare för oss män att träffa andra män för kravlösa träffar. 

  • Anonym (Singelman43)

    Du måste helt enkelt komma över din blyghet, du måste våga tro på dig själv! Misstänker att ditt självförtroende kanske inte är det bästa heller! Kanske att du ska prova terapi! Hur som så är jag övertygad att det finns nån för dig, men om du är blyg och inte vågar ta för dig kan det kanske bli lite svårt! Lycka till och .kör så det ryker =)

  • Anonym (Nej)

    Akta dig för Darkside! Det är inget ställe för en man med låg självkänsla. Jag är kvinna själv och skäms över hur illa vanliga män blir behandlade där.

    En vanlig dejtingsajt tror jag på. Vet inte var medelålders finns mest men typ Match...

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nej) skrev 2020-08-20 09:36:30 följande:

    Akta dig för Darkside! Det är inget ställe för en man med låg självkänsla. Jag är kvinna själv och skäms över hur illa vanliga män blir behandlade där.

    En vanlig dejtingsajt tror jag på. Vet inte var medelålders finns mest men typ Match...


    Äsch nu såg jag att du är kvinna, måste rätta mig. Då säger jag Kör på Darkside!
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-07-04 01:31:30 följande:

    Fyller 50 om ett år, får panik när jag tänker på det, inte för att bli 50 igentlligen mer för att tiden springer ifrån mig.

    Har en otrolig längtan efter att få vara med en kvinna, känna hennes mjuka kropp , känna hur hon tar på mig.

    Längtar och drömmer om allt från kyssar till orgasm.

    Nu till problemet. Är för blyg, vet inte vart jag ska vända mig, alla är så unga.

    Drömmen är att bli uppraggad av en kvinna, men det blir nog inget annat än en dröm.

    Ska jag förlika mig med att det just ska stanna vid en längtan, finns det någon som kan ge konkreta tips utan att vara spydig så är jag tacksam.


    Fattar jag dig rätt? Din dröm är att bli uppraggad av en kvinna men kan du tänka dig en man eller? Jag tycker det är jäkligt charmigt med blyga kvinnor. Inte för att jag tänkte ragga på dig utan tänkte bara säga att det finns såna som gillar det, så jag tycker du ska vara dig själv och lägga ut krokar för att bli uppraggad men låta den andra sköta huvuddelen. Visa bara att du är intresserad så löser sig resten ska du se.

    Kramar och lycka till med kärleken
  • HemligTjej24

    Hej! Tycker absolut att du bör våga Tinder. Kan lova dig att yngre tjejer ofta är intresserade av att ragga upp någon 45+ om du är ute efter något sexuellt. Är själv intresserad av en kvinna som är 52år men är själv 27!

  • Anonym (sharon)

    gör inte samma misstag som Sharon


    Television host star Sharon Osbourne said on her talk show The Talk that she?s always been curious about what it would have been like to be with a woman. ?I always think everybody is gay ? so am I. I am not a little bit gay, I am extremely interested in the fact of what I missed out on.


    But it is too late now,? Sharon said on the show. And when a co-host of hers said that she found herself being attracted to women, Sharon responded, ?There?s nothing wrong with that!?

Svar på tråden För gammal