• Amidina

    Kortvarig feber efter ÄL

    Hej, undrar lite om någon har varit med om något liknande.
    Jag har haft lite småhugg till och från i bäckenet från ÄL och fram till idag (äl+6), men har både gjort spolning och tagit Letrozol den här cykeln så tänker inte så mycket på det.
    Men igår fm kände jag av lite ömhet i huden, och på eftermiddagen kom orsaken med full kraft och jag fick feber. Låg runt 38,08 när jag mätte sist, och tog efter ett par timmar en Alvedon på 500mg eftersom jag hade rejäl frossa och mådde riktigt skräpigt. Blev bättre under kvällen, med frös igen under natten och fick sova med dubbla täcken.
    Idag mår jag finfint igen. Samma småhugg till och från om jag sätter mig för hårt eller går aggressivt. :P Men annars ingenting. Febern är borta (låg på 37,44 imorse) och jag känner nada.

    Eftersom det kom på dag 5 efter ägglossning så känns det ju supertidigt, men är det någon som upplevt endagsfeber som enda symptom när ägget fäste? Hoppet lever ju..


    35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
  • Svar på tråden Kortvarig feber efter ÄL
  • Amidina

    Puff


    35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
  • Amidina

    Är det iiiingen som upplevt feber som symtom? :(


    35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
  • babyba

    När jag var gravid för 6 år sedan var detta ett av mina symptom,kortvarig feber !

  • Amidina
    babyba skrev 2020-07-14 21:19:43 följande:

    När jag var gravid för 6 år sedan var detta ett av mina symptom,kortvarig feber !


    Tack för svar, men här visade det sig inte vara nåt alls, eller en misslyckad implantation för mensen kom som vanligt. :(
    35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
  • Cashili33
    Amidina skrev 2020-07-15 12:32:09 följande:
    Tack för svar, men här visade det sig inte vara nåt alls, eller en misslyckad implantation för mensen kom som vanligt. :(
    Kan det ha med din endometrios att göra?
    Dens aktivitet ökar ju vid mens, så även inflammation och känslan av att hårda stötar( som att sätta sig ned snabbt/hårt) gör ont.

    Håller tummarna för nästa gång Hjärta
Svar på tråden Kortvarig feber efter ÄL