• Vila365

Vilken Fleshlight?

Funderar på att köpa mig en Fleshlight.. Vilken modell rekommenderar ni som provat?

• Svar på tråden Vilken Fleshlight?
  • Anonym (Tom)

Har inte testat så många men den jag köpte var Stamina Training Unit: https://lovebuddy.se/fleshlight/. Den är helt "vanlig" men verkar också vara den populäraste dessutom. Lärde mig precis att Fleshlight bara är ett märke... Finns ju betydligt billigare fleshlights också men jag vet inte om det är värt det, kan ju va mega dåliga liksom.  

• Anonym (BiG)

Jag har testat några stycken. Tycker att Elsa Jean Tasty är absolut bäst. Jäkligt skön och jag diggar blygdläpparnas form. Jag brukar klämma fast den på lämpligt ställe så att jag kan köra doggy. Använd ett någorlunda lättflytande glidmedel så blir känslan kanon.

• Vila365

Någon mer som har testat och kan tipsa vilken modell jag ska köpa?

• Vila365

• Anonym (Tenga egg)
    Vila365 skrev 2020-07-18 09:37:53 följande:

Jag ägde en, Jesse Jane. Oroligt tight och skönt och använde den tills den var helt sprucken i princip, men var väl kanske inte helt bra på att behandla den rätt heller. Men men, den var som sagt nice.

Men om du vill ha något som är väldigt väldigt skönt men också lite roligare(enligt mig) så finns det något som heter Tenga Egg. Har för mig att de är från Japan och är betydligt mycket billigare men är väldigt väldigt lätta att tvätta och hålla fräscha(en fleshlight ska helst värmas upp, den är svårt att montera på ställen så det blir att man bara håller i den ändå och sedan så är det svårt att torka den efter tvätten och överlag bara omständig). Ett Tenga egg är väldigt lätt att ha att göra med och dessutom väldigt skön.

Perfekt "kompromiss" då den är mycket billigare och är till och med smidigare att tvätta än om man bara runkar vanligt. Min röst läggs på tenga egg
  • Helium

Hej!

Jag skulle absolut rekommendera de där i guld.

Fleshlight STU!

Lycka till och ta det försiktigt, mycket glid blir bra!

• Anonym (sexy)

Hej jag ska inte döma någon och jag har inte provat någon fleshlight men det käns lite som ett fusk knull.
    Jag kan däremot rekommendera en ollonring med kula i metall sitter otroligt skönt bakom ollonet.

• Anonym (Tenga egg)
    Anonym (sexy) skrev 2020-07-24 17:01:36 följande:

Hej jag ska inte döma någon och jag har inte provat någon fleshlight men det käns lite som ett fusk knull.
    Jag kan däremot rekommendera en ollonring med kula i metall sitter otroligt skönt bakom ollonet.

Har du aldrig runkat då?

Det är samma sak fast ännu skönare, men annars så är det samma sak man håller på med, sex med sig själv i princip.

Även om det känns rent fysiskt som en väldigt tajt fitta, så är det långt ifrån samma känsla, men jag personligen har väldigt svårt att hålla mig när jag knullar en fleshlight men kan hålla på hur länge jag vill i en tjej. 

De är tajta och sköna, men dryga att underhålla. Då är det bättre att tömma i en tjej och låta henne hantera det sen haha...
  • Anonym (sexy)

Nog har jag runkat  men som du själv skrev det är massa under håll med en Fleshlight.
    Jag provade en metall Ollonring med kula otroligt skönt med ringen bakom ollonet och kulan mot strängen under ollonet.
    Har aldrig tidigare känt något så skönt runt kuken behöver knappt runka för att det ska kännas skönt 129 kronor på   justinejuliette.se men kolla www.thechaingang.com/blog/how-to-wear-a-glans-ring/ så att du får rätt diameter på ringen

• Anonym (Ingo)

Mitt ex köpte en flesh-light

Den var säkert jättebra efter fyra års äktenskap utan fitta. Nä jag är inte bitter.

Skaffade mig en viril pojkvän och lämnade skiten.

Tänk på det era djävlar som letar efter en lösfitta

• Anonym (Tenga egg)
    Anonym (Ingo) skrev 2020-07-24 23:24:49 följande:

Mitt ex köpte en flesh-light

Den var säkert jättebra efter fyra års äktenskap utan fitta. Nä jag är inte bitter.

Skaffade mig en viril pojkvän och lämnade skiten.

Tänk på det era djävlar som letar efter en lösfitta

Var det du som inte ville ha sex med honom eller han som inte ville ha sex med dig innan han köpte sin fleshlight?
  • Anonym (Gunnar)

Finns det såna som känns som en fitta i ena änden och en röv i den andra? 

• Anonym (Tenga egg)
    Anonym (Gunnar) skrev 2020-07-27 10:23:48 följande:

Finns det såna som känns som en fitta i ena änden och en röv i den andra? 

Det finns såna som är en underdel så att du kan köra missionären på riktigt med den. Sedan finns det såna som har alla 3 hålen. Utbudet är enormt och allt beror på hur mycket man vill betala.

Ett tenga egg kostar 100 kr, sen finns det dockor osv för hur många 1000 som helst.
  • Anonym (Ingo)
    Anonym (Tenga egg) skrev 2020-07-27 09:30:08 följande:

Var det du som inte ville ha sex med honom eller han som inte ville ha sex med dig innan han köpte sin fleshlight?

Det var han som inte ville knulla. På fyra jävla år.
  • Anonym (Tenga egg)
    Anonym (Ingo) skrev 2020-07-27 11:08:58 följande:
    Det var han som inte ville knulla. På fyra jävla år.
    Jag personligen förstår mig inte på sånt, nu är jag ganska ung, jag är 23, men jag vill alltid knulla om jag har en flickvän. I bilen, innan vi sover, när vi vaknar, när vi lagar mat, när vi myser.

Ja alltså, det är okej om vi inte gör det, men väldigt sällan har jag träffat någon som inte hakar på om jag kanske tar tag i deras höft bakifrån och kysser deras nacke/hals haha.

Men lider med dig, jag hade blivit mentalt sjuk om min partner gjorde så...
  • Berget1977

Är ägaren av en, fast udda som man är så valde jag en lösröv istället för lösfitta. Kommer dock inte ihåg vilken porrstjärna den sägs vara modellerad efter.

• Anonym (Gunnar)

Just röven tycker jag inte man känner någon större skillnad mellan olika tjejer så det spelar väl ingen roll om den är modellerad efter en porrstjärna. Men fittan kan vara rolig om det är en kopia på någon man sett.

• Anonym (Ingo)
    Anonym (Tenga egg) skrev 2020-07-27 11:19:06 följande:

Jag personligen förstår mig inte på sånt, nu är jag ganska ung, jag är 23, men jag vill alltid knulla om jag har en flickvän. I bilen, innan vi sover, när vi vaknar, när vi lagar mat, när vi myser.

Ja alltså, det är okej om vi inte gör det, men väldigt sällan har jag träffat någon som inte hakar på om jag kanske tar tag i deras höft bakifrån och kysser deras nacke/hals haha.

Men lider med dig, jag hade blivit mentalt sjuk om min partner gjorde så...

Det blev jag. Mentalt sjuk. Fick käka antidepressiva och gå till psykolog. Men nu är det lugnt.. jag har tagit igen sexlivet med råge :)
  • Anonym (Tenga egg)
    Anonym (Ingo) skrev 2020-07-27 14:23:28 följande:
    Det blev jag. Mentalt sjuk. Fick käka antidepressiva och gå till psykolog. Men nu är det lugnt.. jag har tagit igen sexlivet med råge :)
    Det är nice, sexa på, kan tänka mig att efter all den väntan så har det varit en hel del hehe...
Svar på tråden Vilken Fleshlight?