• Åke Vilse

Hur många av er har med sig egen stol?

När ni blir bjudna på kalas eller åker hem till släkt och vänner. Hur många har då med sig egen stol till barnet?
    Om barnet inte är så pass stort att det kan sitta på en vanlig stol utan att ramla ned eller kladda omkring.

Hur många stolar har ni?

Själv har jag en "resestol" som man hänger på bordet och den ligger för det mesta i bilen så att vi kan ta med den in till folk när det behövs.
    Här inne så har vi en tripp-trapp och en ikea Antilop. Samt en hög barnstorlek på vanlig stol.

• Svar på tråden Hur många av er har med sig egen stol?
  • Åke Vilse

Det är alltså ingen som ens orkar svara...

• Qetesh

Vi har alltid med stol. Först resestol, men nu har vi en sån där...hm...IKEA, va heter dom?? De vita som är lätta att ta isär.

• asla01

Har en resestol som man hänger på borden. Den ligger alltid i bilen!

• Qetesh

Men hjälp mig med den vita plast-stolen, står helt still...va heter den!!!!

• Nirnaeth

Antilop

Vi har också en sån, och den är ju så lätt att ta med så vi slänger bara in den i bilen när vi ska åka iväg-

• ucka

Vi försöker kommaihåg att ha med oss men det är ju så vansinnigt mycket en förvirrad hjärna ska klara ... Att alltid ha en i bilen kanske vore bra!
    Vi har en IKEA "lättatt ta isär" och en sån sits som man spänner fast på vanlig stol.

• Vasen

Har inte med nån stol. Sonen 9 mån kan vid behov knytas fast på en vanlig stol .

• hallonbåt

Vi har två stolar hemma, en vanlig ärvd i trä och en vit antilop. Vi tar alltid med stol om vi ska bort och värdparet inte har barnstol.

• puhbear

Vi har en tripptrapp hemma o en resestol hos min mamma som vi hämtar o tar med om vi ska nån annanstans. Vår minsta är 13 månader o når inte upp till bordet från en vanlig stol.

• Stiina

Vi köpte en stol som man kan hänga på bord och började ta med den till folk. Men det visade sig att den inte passade på så många bord och vissa bord var för rangliga så vi slutade. Nu är dottern så stor att hon kan sitta på vanlig stol och innan det fick hon sitta i knä.

Svar på tråden Hur många av er har med sig egen stol?