• Anonym (Anon)
    Tue 7 Jul 2020 10:49
    1305 visningar
    6 svar
    6
    1305

    Livet med en hebifil...

    Jag klarar verkligen inte av att bo under i samma tak med min styvfar längre.

    Ända sedan jag har kommit in i puberteten (ålder 13 och nu 18 år) så har han gett mig väldigt obehagliga blickar och uppfört sig väldigt obehagligt.

    Det kan vara som att kolla upp och ner på min kropp, smygtitta på mina bröst vid matbordet mittemot mig, kolla ner på mina lår och kika närmare på där jag har mitt könsorgan när han sitter bredvid mig.

    Han har emellanåt stannat vid mitt sovrumsdörr (man kan höra när han smyger) för att lyssna på vad jag gör i mitt rum i max 30 sekunder.

    Ger mig otroligt obehagliga kommentarer angående om mitt utseende till mig eller med min mamma så som: ?Har hon på sig den där på hennes bal (ett bal jag hade i 9an, jag var 15 år) så kommer hon bli gravid.? eller ?Hade jag varit lika gammal som du hade jag verkligen jagat efter dig!? (jag var 14/15 år)

    Det har även hänt att han har försökt smygtitta under min klänning när jag har råkat somna i min våningssäng under en familjesemester. (Jag var 15 år) Jag är lättväckt så jag kikade med ena ögat öppen och märkte att han försökte kika under min klänning i 10 sekunder tills jag rörde på mig. Då gav han sig iväg.

    Hans beteende har fått mig att bära hoodies och varma, täckande kläder på sommaren, att bli paranoid av att han har satt upp en hemlig kamera i mitt rum och aldrig kunna ha ögonkontakt med honom.

    Jag har berättat för mina nära och kära om detta men de trodde inte på mig och fryste ut mig i flera månader.

    Jag orkar inte leva längre. Jag kan inte ens känna mig trygg under mitt egna tak?

  • Svar på tråden Livet med en hebifil...
  • Anonym (18)
    Sun 13 Dec 2020 14:35
    #1

    Har du fyllt 18? Synd i så fall. Som minderårig kan man ringa soc och det skulle tagit fyr i helvete. Men släktingarna skulle nog blivit ännu surare.

  • Anonym (Anony­m)
    Sun 13 Dec 2020 14:47
    #2

    Var med om liknande övertramp från min pappa. Och ja. Man känner sig oerhört otrygg i sitt eget hem. Sätter djupa ärr!

    Vad har du för möjligheter i nuläget. Går det att kommunicera detta med din mamma, eller hon kan ju mkt troligt också vara dysfunktionell på nåt sätt? Anmäla? Flytta? Har du någon nära vän du kan prata med angående detta?

    Mvh sympatiker

  • Anonym (mansh­atare)
    Sun 13 Dec 2020 15:46
    #3

    Vilken patetisk morsa du verkar ha som lever ihop med äcklet och inte skyddar dig. Usch hatar såna kärringar som daltar med män och skiter i sina barn. Att män beter sig så är redan välkänt och det finns massa sätt att få bort dom från jordens yta men tyvärr är ju folk så jävla äckliga i den här världen att de gör allt i sin makt för att skydda och försvara dessa vuxna äckelmänniskor medan de offrar barn och kvinnor istället. Det är bisarrt vilka jävla idioter det finns i den här världen.

    Lämna dom åt sitt eget öde, du är ju myndig nu och kan göra vad du vill. Låt dom få betala gör vad de gjort mot dig, de ska inte komma undanm ed det, speciellt inte den äckliga hebefil styvfarsan. Din mamma borde verkligen skämmas för att hon lever med en sån. Usch vilka idioter

  • Anonym (mansh­atare)
    Sun 13 Dec 2020 15:47
    #4

    Äckelmän* VUXNA ÄCKELMÄN!!

  • Anonym (ooo)
    Sun 13 Dec 2020 15:55
    #5
    Anonym (18) skrev 2020-12-13 14:35:22 följande:

    Har du fyllt 18? Synd i så fall. Som minderårig kan man ringa soc och det skulle tagit fyr i helvete. Men släktingarna skulle nog blivit ännu surare.


    Det går att ringa soc även om du är över 18.
    Tycker jag du ska göra.
    Finns det yngre barn i familjen? 
  • Anonym (Dålig­t av män !)
    Sun 13 Dec 2020 15:57
    #6

    Vad säger din mamma om detta ?Kan du inte skrika åt din styvfar allt du har skrivit här ?Han är äcklig gubbe.Var borta från honom och varna din mamma om honom.

Svar på tråden Livet med en hebifil...