• Anonym (Kn)

    Ångrar

    För drygt ett år sedan lämnade jag mitt ex under inte alltför schyssta former ( ingen otrohet ) men

    ett svek och jag var inte helt ärlig mot henne. Hon var förkrossad och jag nonchalerade hennes kontaktförsök. Inte av illvilja utan jag orkade inte helt enkelt. Senaste tiden har jag tänkt mycket på henne och jag saknar henne så idag tänkte jag skriva till henne på Facebook och upptäcker då att hon blockat mig? Vi har en lång historia ihop och jag vet att hon älskade mig högt så jag blir fundersam. Ska jag våga chansa på att skicka ett sms eller ska jag låta henne vara? Tänker att hon kanske bara blockat mig för att hon fortfarande har känslor och inte orkar se mig snarare än att hon inte vill ha kontakt?

  • Svar på tråden Ångrar
  • Madida
    Anonym (Kn) skrev 2020-07-07 22:23:40 följande:

    För drygt ett år sedan lämnade jag mitt ex under inte alltför schyssta former ( ingen otrohet ) men

    ett svek och jag var inte helt ärlig mot henne. Hon var förkrossad och jag nonchalerade hennes kontaktförsök. Inte av illvilja utan jag orkade inte helt enkelt. Senaste tiden har jag tänkt mycket på henne och jag saknar henne så idag tänkte jag skriva till henne på Facebook och upptäcker då att hon blockat mig? Vi har en lång historia ihop och jag vet att hon älskade mig högt så jag blir fundersam. Ska jag våga chansa på att skicka ett sms eller ska jag låta henne vara? Tänker att hon kanske bara blockat mig för att hon fortfarande har känslor och inte orkar se mig snarare än att hon inte vill ha kontakt?


    Du ska låta henne vara ifred.
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Anonym (Svar på tal)

    Hon har blockat dig för att du betedde dig svinigt. Det finns ingen anledning för dig att inbilla dig att hon skulle ha känslor för dig, då hade hon gjort allt för att vara kvar i en relation. Lämna henne ifred, hon vill inte ha med dig att göra.

  • Anonym (Kn)

    Jag tänker att hon kanske blir glad av att få en ursäkt. Jag vet idag att det inte var ett schysst sätt jag gick på och hon var värd mer än så.

  • Anonym (Kn)

    Vi har alltså inte haft någon som helst kontakt på snart ett år. När jag lämnade henne ringde hon och messade men jag svarade henne aldrig. Det ångrar jag och jag vill att hon ska veta det.

  • Anonym (Svar på tal)

    Glad är nog inte rätt ord men hon skulle kanske må lite bättre, om hon ens bryr sig längre. Om du verkligen vill göra rätt för dig kan du skriva ett brev istället, då kan hon själv kontakta dig om hon vill och du har gott om utrymme att förklara hur dumt du betedde dig.

  • Anonym (+)

    Hon är ingen leksak som du kan lägga på hyllan och plocka fram när det passar dig

  • Fjäril kär
    Anonym (Kn) skrev 2020-07-07 22:36:33 följande:

    Jag tänker att hon kanske blir glad av att få en ursäkt. Jag vet idag att det inte var ett schysst sätt jag gick på och hon var värd mer än så.


    Den ursäkten hade hon behövt för ett år sedan. Nu är det försent.
  • Pierott

    Ett år senare finns det ingen anledning för dig att höra av dig. Nån vecka efter uppbrottet okej, men ett år senare har hon nog gått vidare och skiter fullständigt i din ursäkt.

  • Anonym (Eva)

    Hon har blockat dig för att hon inte vill se dig. Hon vill inte ha någon kontakt med dig utan hon vill gå vidare. Nu är det din tur att hantera dina känslor ensam. Du vill inte ge henne en ursäkt för hennes skull, utan för din skull. För att lätta ditt samvete och reda ut dina tankar. Låt henne vara.

  • Anonym (Kn)

    Jag skrev ett brev till henne inatt som jag postade imorse. Får se om jag får nån respons. Nackdelen med vanlig post är ju att man inte vet om det kommer fram eller om det blir läst ens

Svar på tråden Ångrar