• Basia

    Diarré under graviditeten

    Hej!

    Jag undrar om det är någon mer som haft problem med diarré under sina graviditeter? Jag var gravid för ett halvår sedan men drabbades av ett uteblivet missfall som jag fick reda på under KUB ca v. 13. Fostret levde runt v. 9 när jag gjorde ett tidigt ultraljud. Innan v. 9 och fram tills att jag gjorde min skeppning efter KUB hade jag haft diarréer varje morgon som på beställning i över en månad (inte förstoppningsdiarré). Efter skrapning slutade det igen. Nu är jag gravid igen och ungefär samma vecka som sist satte det igång igen. Jag har pratat med en ny barnmorska och även den jag träffade under förra graviditeten och båda vet inte varför det blir så. De säger också att det inte är vanligt och vet inte vad jag kan göra åt det. Jag sökte hjälp hos barnmorskans läkare förra gången men hon skickade mig bara vidare till vårdcentralen som inte heller visste vad det kunde bero på. De gjorde prover som inte visade något. Nu är jag orolig att mina magproblem och missfall kan vara sammankopplade. Båda barnmorskor jag pratat med säger att det förmodligen inte är så men att man inte kan utesluta det. Är det någon mer som haft samma problem? Vad har ni fått för råd och hjälp?

    Tacksam för svar! ??

  • Svar på tråden Diarré under graviditeten
Svar på tråden Diarré under graviditeten