• Anonym (Emma)

    Fick barn med hjälp av ägglossnings stimulering. Får vi hjälp med syskon??

    Nu har jag googlat men hittar inget svar. Finner bara svar kring ivf och det är ju inte ivf vi gjort. Jag fick letrezol och tillägg av låg dos gonal-f för att vi skulle kunna bli gravida. Vi har nu börjat prata om syskon men inte aktuellt att starta upp det riktigt än. Nu funderar vi dock på om vi får hjälp från landstinget igen med barn två eller om vi måste vända oss privat? Någon här som vet, som kanske själv fått samma hjälp?

  • Svar på tråden Fick barn med hjälp av ägglossnings stimulering. Får vi hjälp med syskon??
  • Ellifant

    Ni får hjälp med syskon. Det är bara vid Ivf det är begränsat då det är så dyrt. Så bara att ringa och boka tid. Jag odlar på lillebror nu som vi fick hjälp med. Lycka till

  • Ellifant

    Ni får hjälp med syskon. Det är bara vid Ivf det är begränsat då det är så dyrt. Så bara att ringa och boka tid. Jag odlar på lillebror nu som vi fick hjälp med. Lycka till

  • Anonym (Emma)
    Ellifant skrev 2020-07-08 16:08:40 följande:

    Ni får hjälp med syskon. Det är bara vid Ivf det är begränsat då det är så dyrt. Så bara att ringa och boka tid. Jag odlar på lillebror nu som vi fick hjälp med. Lycka till


    Åh tack för svar! Så roligt att ni odlar lillebror ;)
Svar på tråden Fick barn med hjälp av ägglossnings stimulering. Får vi hjälp med syskon??