• Anonym (Barn)

Barn under otrohet

Har din älskare/älskarinna under ert sidoförhållande skaffat barn med sin officiella partner?

Hur tog du det i så fall?

Var du glad för deras skull eller kände du svartsjuka? Blev det en brytpunkt i relationen?

• Svar på tråden Barn under otrohet
  • Anonym (Lisa)

Nu har jag inte råkat ut för det men de hade inte funkat för mig, jag hade brutit med honom då.

• Anonym (Barn)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-07-09 07:52:25 följande:

Nu har jag inte råkat ut för det men de hade inte funkat för mig, jag hade brutit med honom då.

Pga svartsjuka el?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Barn) skrev 2020-07-09 09:17:11 följande:

Pga svartsjuka el?

Ja kanske lite, jag har ju någon form av känslor för den jag träffar, det är inte bara sex för mig, så de hade inte funkat.
  • Anonym (Barn)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-07-09 22:36:01 följande:

Ja kanske lite, jag har ju någon form av känslor för den jag träffar, det är inte bara sex för mig, så de hade inte funkat.

Är du rädd för att det kommer hända? De flesta skaffar ju barn...
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Barn) skrev 2020-07-10 12:01:38 följande:

Är du rädd för att det kommer hända? De flesta skaffar ju barn...

Jag vet inte. Han har 4 barn så förhoppningsvis så är han klar x) hur tänker du själv i frågan?
  • Anonym (Barn)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-07-10 13:11:36 följande:

Jag vet inte. Han har 4 barn så förhoppningsvis så är han klar x) hur tänker du själv i frågan?

Tänker att jag inte hade klarat det utan att det hade blivit brytpunkten i relationen
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Barn) skrev 2020-07-10 18:34:07 följande:

Tänker att jag inte hade klarat det utan att det hade blivit brytpunkten i relationen

Är det ett scenario som är aktuellt för din del? Tänker eftersom du ställer frågan här.
Svar på tråden Barn under otrohet