Brukar er man smeka er under sex?
Som titeln lyder.
Vi har väldigt bra sex, oralsex(Han är grym på det), smeksex (något sämre på) och även ?vanligt? sex. Något som jag dock funderat kring är det faktum att jag alltid smeker min klitoris själv när vi har penetrerande sex. Jag behöver det för att det ska bli skönt, inte göra ont samt för att komma. Någon gång har jag kommit av enbart penetration men det är sällan. Jag gör alltid detta själv för min kille tar inte initiativ till det eller så gör han det väldigt halvhjärtat och dåligt typ. (Känns som att han är rätt dålig på det, fel takt osv vilket gör att det blir jättekonstigt. Får kanske försöka visa och förklara hehe.) Jag kan dock känna att jag saknar att han gör det för mig, då det ibland känns som att jag onanerar själv med han som hjälpmedel snarare än har sex. Inget fel med det egentligen, får ju närhet och känner han i mig. Men är ju så skönt att slippa ?ta ansvar? själv och bara få njutning utan att bidra till den själv. Tex som när han ger mig oralsex. Kan sakna det lite. Samtidigt som jag förstår att det ansvaret i te kan ligga helt på honom, speciellt eftersom han jobbar mest med kroppen vanligtvis.
Så, min fråga är:
Nyfiken på hur andra gör? Smeker er kille er eller smeker ni er själva? Under penetrativt sex.