• Anonym (?)

Brukar er man smeka er under sex?

Som titeln lyder.

Vi har väldigt bra sex, oralsex(Han är grym på det), smeksex (något sämre på) och även ?vanligt? sex. Något som jag dock funderat kring är det faktum att jag alltid smeker min klitoris själv när vi har penetrerande sex. Jag behöver det för att det ska bli skönt, inte göra ont samt för att komma. Någon gång har jag kommit av enbart penetration men det är sällan. Jag gör alltid detta själv för min kille tar inte initiativ till det eller så gör han det väldigt halvhjärtat och dåligt typ. (Känns som att han är rätt dålig på det, fel takt osv vilket gör att det blir jättekonstigt. Får kanske försöka visa och förklara hehe.) Jag kan dock känna att jag saknar att han gör det för mig, då det ibland känns som att jag onanerar själv med han som hjälpmedel snarare än har sex. Inget fel med det egentligen, får ju närhet och känner han i mig. Men är ju så skönt att slippa ?ta ansvar? själv och bara få njutning utan att bidra till den själv. Tex som när han ger mig oralsex. Kan sakna det lite. Samtidigt som jag förstår att det ansvaret i te kan ligga helt på honom, speciellt eftersom han jobbar mest med kroppen vanligtvis.

Så, min fråga är:

Nyfiken på hur andra gör? Smeker er kille er eller smeker ni er själva? Under penetrativt sex.

• Svar på tråden Brukar er man smeka er under sex?
  • Anonym (Juni)
    Anonym (?) skrev 2020-07-09 10:30:46 följande:

Som titeln lyder.

Vi har väldigt bra sex, oralsex(Han är grym på det), smeksex (något sämre på) och även ?vanligt? sex. Något som jag dock funderat kring är det faktum att jag alltid smeker min klitoris själv när vi har penetrerande sex. Jag behöver det för att det ska bli skönt, inte göra ont samt för att komma. Någon gång har jag kommit av enbart penetration men det är sällan. Jag gör alltid detta själv för min kille tar inte initiativ till det eller så gör han det väldigt halvhjärtat och dåligt typ. (Känns som att han är rätt dålig på det, fel takt osv vilket gör att det blir jättekonstigt. Får kanske försöka visa och förklara hehe.) Jag kan dock känna att jag saknar att han gör det för mig, då det ibland känns som att jag onanerar själv med han som hjälpmedel snarare än har sex. Inget fel med det egentligen, får ju närhet och känner han i mig. Men är ju så skönt att slippa ?ta ansvar? själv och bara få njutning utan att bidra till den själv. Tex som när han ger mig oralsex. Kan sakna det lite. Samtidigt som jag förstår att det ansvaret i te kan ligga helt på honom, speciellt eftersom han jobbar mest med kroppen vanligtvis.

Så, min fråga är:

Nyfiken på hur andra gör? Smeker er kille er eller smeker ni er själva? Under penetrativt sex.

Min kille tar ofta intiativ till det själv, men jag tycker att han ofta hamnar i en konstig vinkel så det blir enklare (och skönare) när jag gör det själv istället. Tycker inte att det är en big deal. 
  • Anonym (Ems)

Ja, han smeker gärna mig i de ställningar där han kan komma åt. I missionären är det betydligt smidigare att jag pillar själv annars får han ju helt omöjliga vinklar att jobba i. Men jag har ju bättre kontroll över tryck och hastighet så är syftet orgasm så är det ju effektivare att jag tar över. Många män tycker det är jättesvårt att få till rätt tryck samtidigt som de ska fokusera på balans och allt annat, samt försöka njuta lite själv, fullt förståeligt. Sambon tycker det är en klart liggande på sidan bakifrån, då når han bra, har balans och kan styra tryck och hastighet lite enklare. Prata ihop er helt enkelt, i vilka ställningar funkar det bra att han smeker, och ägna er åt det när du känner att du vill ha hans hjälp.

• Tecum

Det går utmärkt att smeka henne när vi älskar i skedställning men vid missionären funkar det inte alls. Då behövs armarna till att stödja på och smekande då blir ryckigt och obekvämt för bägge.

• Anonym (ooo)

Jag kommer inte av penetration men vi gör så att han slickar eller smeker mig till orgasm först (då smeker jag brösten själv), och sen kör jag ibland oralt på honom en stund och sen avslutar vi med penetrationssex, då han kommer. Funkar utmärkt för oss. 

Jag kan inte koncentrera mig på att smeka klitoris själv under penetrationssex. För mig räcker det heller inte, man behöver smeka brösten samtidigt och man har ju inte fler händer än 2. Att han smeker klitoris under penetration har vi testat men då är det som om han inte kan komma, tror han har svårt fokusera då, i sin tur. 

Vi har däremot fantastisk bra sex, vi har hittat det här sättet som funkar för oss.

• Anonym (op)

De flesta jag varit med har försökt, men det fungerar bäst om jag själv gör det. Har svårare att komma om någon annan gör det.

• Anonym (tjej)

Min kille gör alltid det. Det var nog jag som förde dit hans hand först, och om han gjorde för hårt eller snabbt eller det på nåt sätt inte kändes bra så sa jag: "testa annorlunda". Och så ändrade han lite och läste av mig. Nuförtiden är han kung på det, mycket bättre än om jag gör det själv. Bästa ställningen för det för oss är om jag ligger lite snett på rygg och han lite snett över mig, mellan mina ben och kanske med huvudet på min arm. Och så hjälps vi åt med jobbet liksom, och han har händerna fria och kan både smeka mig och komma åt mina bröst. Om jag sitter ovanpå honom är det samma fördelar, han har händerna fria, jag kanske får luta mig lite bakåt bara, så han kommer åt. Det är verkligen nåt magiskt med en kille som vet exakt när det är läge att smeka, och när det är läge att pausa.

Ingen av mina tidigare har riktigt fattat det här, även om jag försökt guida.

• Anonym (tjej)

Min kille gör alltid det. Det var nog jag som förde dit hans hand först, och om han gjorde för hårt eller snabbt eller det på nåt sätt inte kändes bra så sa jag: "testa annorlunda". Och så ändrade han lite och läste av mig. Nuförtiden är han kung på det, mycket bättre än om jag gör det själv. Bästa ställningen för det för oss är om jag ligger lite snett på rygg och han lite snett över mig, mellan mina ben och kanske med huvudet på min arm. Och så hjälps vi åt med jobbet liksom, och han har händerna fria och kan både smeka mig och komma åt mina bröst. Om jag sitter ovanpå honom är det samma fördelar, han har händerna fria, jag kanske får luta mig lite bakåt bara, så han kommer åt. Det är verkligen nåt magiskt med en kille som vet exakt när det är läge att smeka, och när det är läge att pausa.

• Anonym (tjej)

• Anonym (Killen)

Min kille gör det i vissa ställningar

• Anonym (pill)

Till den som undrar, det är för jävla svårt att försöka hålla koll på rytm, sin egen njutning och den finmotorik som krävs för att smeka en kvinnas klitoris rätt samtidigt. Jag vill rekommendera en liten fingervibrator åt mannen ifall detta är viktigt för dig som tjej.

Som man vill jag dock säga att det är rätt hett med en tjej som smeker sig själv till orgasm samtidigt som hon rider en.

• Anonym (pill)

Till den som undrar, det är för jävla svårt att försöka hålla koll på rytm, sin egen njutning och den finmotorik som krävs för att smeka en kvinnas klitoris rätt samtidigt. Jag vill rekommendera en liten fingervibrator åt mannen ifall detta är viktigt för dig som tjej.

Som man vill jag dock säga att det är rätt hett med en tjej som smeker sig själv till orgasm samtidigt som hon rider en.

Svar på tråden Brukar er man smeka er under sex?