• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om det skulle vara möjligt att välja sexuell läggning iframtiden. Vad skulle du då välja?
  • Anonym (Bi)

    Skulle välja att bli bisexuell, precis som jag är nu. Helt perfekt :)

  • Anonym (Bisamhet)
    Anonym (Bi) skrev 2020-07-09 16:57:30 följande:

    Skulle välja att bli bisexuell, precis som jag är nu. Helt perfekt :)


    Samma här:)
  • Anonym (...)
    Anonym (Bi) skrev 2020-07-09 16:57:30 följande:

    Skulle välja att bli bisexuell, precis som jag är nu. Helt perfekt :)


    Haha, är också bi, men hade valt att vara hetero om jag fått bestämma.

    Känner alltid att man inte riktigt får allt man behöver i ett förhållande... Och det är stor skillnad på att vara med killar jämfört med tjejer.
  • Anonym (Bi)
    Anonym (...) skrev 2020-07-09 17:58:31 följande:

    Haha, är också bi, men hade valt att vara hetero om jag fått bestämma.

    Känner alltid att man inte riktigt får allt man behöver i ett förhållande... Och det är stor skillnad på att vara med killar jämfört med tjejer.


    Jo det kan jag hålla med om. Att man saknar delar från det könet man inte är med. Om det var lite så du menade? :)
  • Anonym (Bisamhet)
    Anonym (...) skrev 2020-07-09 17:58:31 följande:
    Haha, är också bi, men hade valt att vara hetero om jag fått bestämma.

    Känner alltid att man inte riktigt får allt man behöver i ett förhållande... Och det är stor skillnad på att vara med killar jämfört med tjejer.
    Ja det är väldigt stor skillnad både fysiskt och känslomässigt. Hade lidit totalbrist om jag bara varit hänvisad till män, för har aldrig funkat så bra med män. Tänder dock på en hel del av dem utseendemässigt och kan gilla kraften och kåtheten som killar uppvisar.De är lite bättre på det där fysiska bekräftandet än kvinnor generellt kan jag tycka.
  • Anonym (...)
    Anonym (Bi) skrev 2020-07-09 20:07:40 följande:

    Jo det kan jag hålla med om. Att man saknar delar från det könet man inte är med. Om det var lite så du menade? :)


    Exakt. Skulle vilja slippa den saknaden så att säga. Vill inte känna det begäret. Har absolut inte problem att hålla mig trogen, men skulle gärna slippa begäret...
  • Anonym (Bi)
    Anonym (...) skrev 2020-07-09 21:39:24 följande:

    Exakt. Skulle vilja slippa den saknaden så att säga. Vill inte känna det begäret. Har absolut inte problem att hålla mig trogen, men skulle gärna slippa begäret...


    Håller helt med! :/
Svar på tråden Om det skulle vara möjligt att välja sexuell läggning iframtiden. Vad skulle du då välja?