• Thu 9 Jul 2020 16:27
    265 visningar
    1 svar
    1
    265

    Kemistuderande tjej som vill bli vän?

    Hej!

    Känner mig ensam och söker en tjejvän! Men på grund av min asperger kan jag typ bara bli "intresserad" av någon som har ett hobby som jag... Jag har en låg grad av funktionsnedsättningen i fråga, och jag är faktiskt mycket schysst och emotionellt stöttande vän, så jag är inte så udda egentligen!

    Hade en nära kompis för ett tag sen som läste till matematiker, och det var kul att snacka med honom på telefon faktiskt. Men som många andra personer i vårat samhälle så var han så utseende-fixerad och gymmade hårt dem flesta dagar i veckan, och sa sjuka, pressande saker till mig angående utseendet så vänskapen överlevde inte...

    Så därav söker jag någon ny (tjej?)kompis, som man kan prata med om allt möjligt, men även kemi eller matematik också förstås. Jag börjar mitt kandidatprogram i kemi nästa år. Vore så kul om någon vill snacka med ensamma mig <3 Snälla plåga mig ingen och ta bort min tråd. Jag lider tillräckligt till vardags...

    Mvh.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-07-09 16:42
    Jag är "INFJ-T (Advokat-personlighet)" (I) introvert, (N)intuitiv, (F)lite känslig, (J)organiserad

  • Svar på tråden Kemistuderande tjej som vill bli vän?
  • Thu 9 Jul 2020 20:54
    #1

    Puff...

Svar på tråden Kemistuderande tjej som vill bli vän?