Jag påpekade för tjej att hennes fiffi syntes tydligt genom träningstightsen - rätt eller fel?
Jag var ute på stan med mina tre barn idag. Min fru jobbade så vi passade på att äta lite glass och sånt. Eftersom min fru hade bilen så fick vi nöja oss med bussen.
På busshållplatsen när vi väntar på bussen så står det samtidigt en tjej i 18-20 åldern där. Hon hade på sig väldigt tighta träningsbyxor så hennes könsorgan syntes väldigt tydligt och var helt exponerat. Det var rent av perverst att se hennes jävla kameltå när man står där med barnen. Jag blev häpen och frågade henne hur det kommer sig att hon klär sig så när hon är ute bland folk och barn, jag sa åt henne att titta sig i spegeln och att hennes könsorgan syns väldigt tydligt. Hon blev röd i ansiktet och helt förvånad, sa ingenting. Så jag gick iväg och bara skakade på huvudet.
Nu i efterhand är jag lite förvånad över att jag konfronterade henne. Var det rätt eller fel att konfrontera henne? Är det passande att klä sig så bland barn?