• Fri 10 Jul 2020 11:37
    3497 visningar
    14 svar
    14
    3497

    Är Elitsinglar värt att prova???

    Jag är trött på Tinder och utbudet på både Happy Pancake och Badoo är dåligt - är Elitsinglar värt att testa?? Någon som har erfarenhet av denna sida? Det kostar ju lite..

    Jag tvekar eftersom jag bor på en mindre ort där det finns få intressanta män, och de närmaste större städerna är inom 7-10 mils avstånd. Själv är jag inte flyttbar pga barn så jag känner att detta begränsar mina möjligheter rätt rejält. Så det kanske ändå bara är att kasta pengarna i sjön att testa Elitsinglar? 

    Om någon har något annat tips på vettiga dejtingsidor tas det tacksamt emot!

  • Svar på tråden Är Elitsinglar värt att prova???
  • Anonym (F)
    Fri 10 Jul 2020 11:41
    #1

    Om du bor på en mindre ort och inte är flyttbar kan du glömma Elitsinglar. Visst, du kan prova men chansen är mikroskopisk.

  • Fri 10 Jul 2020 11:43
    #2

    Nej tack.

  • Fri 10 Jul 2020 11:47
    #3

    När det gäller dejtingsidor är det nog mest turen som avgör och inte vilken sida man har.
    Visst kan det finnas fler udda kufar på gratissidorna, men jag har stött på dem på betalsidor med. 
    Finns oseriösa som redan är upptagna i relationer både på gratissidor och betalsidor.

    Upplevde nog faktiskt Happypancake som roligast. Varit på massor av spännande dejter och träffat massor av bra människor, men som inte klickat. Väldigt få dejter via betalsida och det roliga var att en dejt på betalsidan som inte klickade senare dök upp på Happypancake så han tröttnade väl han med på att betala.

    Träffade en man via Happypancake som klickade direkt och vi umgås sedan dess. Han hade väl ställt in sig på ett liv som singel och reggade sig mest på skoj och så hittade jag honom. 
    2 månader nu och vi är galna i varandra som 2 nykära fjortisar


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Fri 10 Jul 2020 11:59
    #4

    Tack för era svar! Ni har säkert rätt. Man kanske börjar bli desperat. Känns som att man kommer vara singel för evigt =P 

    Kul att det ändå går att träffas via gratissidorna! Grattis till dig Mandel :) Jag har egentligen fått kontakt med en på Happy pancake som vill att vi ska ses men jag tvivlar på att han är rätt för mig. Men kanske ska ge honom en chans.. Eller, rättare sagt, sluta leta fel på personen innan jag ens har träffat honom.

  • Fri 10 Jul 2020 13:19
    #5
    Mackan87 skrev 2020-07-10 11:59:47 följande:

    Tack för era svar! Ni har säkert rätt. Man kanske börjar bli desperat. Känns som att man kommer vara singel för evigt =P 

    Kul att det ändå går att träffas via gratissidorna! Grattis till dig Mandel :) Jag har egentligen fått kontakt med en på Happy pancake som vill att vi ska ses men jag tvivlar på att han är rätt för mig. Men kanske ska ge honom en chans.. Eller, rättare sagt, sluta leta fel på personen innan jag ens har träffat honom.


    Jag har också mellan varven tvivlat och sörjt att jag nog kommer att vara singel för evigt efter varje dejt jag varit på som inte känts helt ok.
    Och med tanke på att jag haft en skitsnygg och sexig kk som jag försökte få till seriös dejt, men han inte ville och sedan en annan skitsnygg och sexig killkompis som gärna vill ha sex, men han vill inte heller dejta seriöst... Så har jag så klart också tappat modet. 
    Några dagar...
    Sedan på't igen

    För att sedan återigen tvivla då jag förmodligen är omöjlig att leva med.

    Sedan träffade jag denne man som avgudar mig just för att jag är som jag är!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Sat 11 Jul 2020 07:02
    #6

    Spar pengarna ts och mp:a mig här Flört

  • Mon 20 Jul 2020 00:35
    #7
    Mandel skrev 2020-07-10 13:19:42 följande:

    Jag har också mellan varven tvivlat och sörjt att jag nog kommer att vara singel för evigt efter varje dejt jag varit på som inte känts helt ok.

    Och med tanke på att jag haft en skitsnygg och sexig kk som jag försökte få till seriös dejt, men han inte ville och sedan en annan skitsnygg och sexig killkompis som gärna vill ha sex, men han vill inte heller dejta seriöst... Så har jag så klart också tappat modet. 

    Några dagar...

    Sedan på't igen

    För att sedan återigen tvivla då jag förmodligen är omöjlig att leva med.

    Sedan träffade jag denne man som avgudar mig just för att jag är som jag är!


    Åh herregud. Det skulle kunna ha varit jag som skrev exakt det där. Om den sexiga kk:n som inte konmer bli seriös, om sorgen över att leva ensam, om att ge upp några dagar för att sedan kasta sig in i det igen - det är ju jag!! ???? Jag får bara hoppas att jag har lika stor tur (Nej, det är såklart mer än tur, det vet jag) som dig att hitta rätt till slut.. Glad för din skull!
  • Mon 20 Jul 2020 00:36
    #8
    Steven01 skrev 2020-07-11 07:02:33 följande:

    Spar pengarna ts och mp:a mig här


    Haha du får allt sälja in dig bättre än så innan jag gör det, eller så får du pm:a mig först ????
  • Anonym (tobbe­)
    Mon 20 Jul 2020 01:21
    #9

    Vad jag har hört är det mest fjantar på elitsinglar. Det är mest folk som ser sig själva som elit.

  • Mon 20 Jul 2020 08:06
    #10
    Mackan87 skrev 2020-07-20 00:36:08 följande:
    Haha du får allt sälja in dig bättre än så innan jag gör det, eller så får du pm:a mig först ????
    Alla sätt är bra osv men jag tror att det är mycket svårt att träffa någon på detta sättet. Men jag kan ha fel naturligtvis.
  • Mon 20 Jul 2020 08:47
    #11
    Mackan87 skrev 2020-07-20 00:35:08 följande:

    Åh herregud. Det skulle kunna ha varit jag som skrev exakt det där. Om den sexiga kk:n som inte konmer bli seriös, om sorgen över att leva ensam, om att ge upp några dagar för att sedan kasta sig in i det igen - det är ju jag!! ???? Jag får bara hoppas att jag har lika stor tur (Nej, det är såklart mer än tur, det vet jag) som dig att hitta rätt till slut.. Glad för din skull!


    Var nog på dejt med 22st under 1 år... En del udda typer och en del riktigt fina män, men som ändå inte kändes rätt även efter flera dejter. Skam den som ger sig...

    Denne man kändes rätt direkt. Alla andra dejter kändes liksom att det inte var jordens undergång om de inte ville ses mer även om jag verkligen ville hitta någon. Efter dejten med denne man satt jag hemma halvt hysteriskt i upplösningstillstånd. Bara han inte nobbar mig!

    Och den snygge och sexiga kk hör av sig ibland. Mest på fyllan och när han känner sig extra ensam. Han vet att jag träffat någon, men han vill väl ha bekräftelse eftersom han vet att jag tycker att han är skitsnygg o sexig...

    Är ganska övertygad om att det finns någon för nästan alla och är man inte gravt sjuk så lyckas man nog till slut även om det kan ta tid och att självförtroendet får sig många ärr på vägen dit.

    Själv är jag påverkad av mitt liv så jag väntar bara på att denne man ska dissa mig. Vet ju att det är så det funkar i mitt liv så lika bra att vara förberedd. Försöker dock njuta så länge det varar...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mon 20 Jul 2020 11:50
    #12
    Mandel skrev 2020-07-20 08:47:18 följande:
    Var nog på dejt med 22st under 1 år... En del udda typer och en del riktigt fina män, men som ändå inte kändes rätt även efter flera dejter. Skam den som ger sig...

    Denne man kändes rätt direkt. Alla andra dejter kändes liksom att det inte var jordens undergång om de inte ville ses mer även om jag verkligen ville hitta någon. Efter dejten med denne man satt jag hemma halvt hysteriskt i upplösningstillstånd. Bara han inte nobbar mig!

    Och den snygge och sexiga kk hör av sig ibland. Mest på fyllan och när han känner sig extra ensam. Han vet att jag träffat någon, men han vill väl ha bekräftelse eftersom han vet att jag tycker att han är skitsnygg o sexig...

    Är ganska övertygad om att det finns någon för nästan alla och är man inte gravt sjuk så lyckas man nog till slut även om det kan ta tid och att självförtroendet får sig många ärr på vägen dit.

    Själv är jag påverkad av mitt liv så jag väntar bara på att denne man ska dissa mig. Vet ju att det är så det funkar i mitt liv så lika bra att vara förberedd. Försöker dock njuta så länge det varar...
    Men du borde ju verkligen lyssna på/läsa på Linnea Molander aka dejtingcoachen! Jag må ha en svacka just nu, men hon är helt ovärderlig inte bara för mig som faktiskt är singel och dejtar utan för vem som helst egentligen eftersom det handlar så mycket om hur ens tidigare liv funkar osv. Framförallt begreppet dejtingpanik och hur man ska undvika det har varit speciellt viktigt för mig och det låter som att du också skulle ha nytta av det ;) 

    Jag hoppas verkligen att det håller med den nya mannen!
  • Mon 20 Jul 2020 11:51
    #13
    Anonym (tobbe) skrev 2020-07-20 01:21:29 följande:

    Vad jag har hört är det mest fjantar på elitsinglar. Det är mest folk som ser sig själva som elit.


    Jaha. Ja det gör ju verkligen inte jag, men jag kan förstå om man kan tro det av namnet Elitsinglar att döma. 
  • Anonym (tobbe­)
    Mon 20 Jul 2020 23:44
    #14
    Mackan87 skrev 2020-07-20 11:51:14 följande:
    Jaha. Ja det gör ju verkligen inte jag, men jag kan förstå om man kan tro det av namnet Elitsinglar att döma. 
    Ja det var väl därför sidan startas från början för att karriärmänniskor skulle träffa karriärmänniskor och inte blandas med arbetare.
Svar på tråden Är Elitsinglar värt att prova???