• Undrandee

    Är detta en bra stegring?

    Med 2 missfall bakom mig är jag såklart orolig.

    Är detta en OK stegring på grav.test? Översta är från första i måndags, sedan ett test varannan dag.

  • Svar på tråden Är detta en bra stegring?
  • Undrandee
    ensamärstark skrev 2020-07-10 16:09:02 följande:

    Det tycker jag :) min gick mer sakta i början!


    Jaså? Antar att alla graviditeter är olika då :) har aldrig klarat mig längre än v.6 så är grymt orolig just nu!
  • ensamärstark
    Undrandee skrev 2020-07-10 16:25:05 följande:

    Jaså? Antar att alla graviditeter är olika då :) har aldrig klarat mig längre än v.6 så är grymt orolig just nu!


    Jag kan relatera till oron jag bär samma själv. Jag går o inte vet om jag har pågående missfall. 50/50 sa läkaren i tisdags så har ny tid på tisdag nästa vecka då får jag svaret :(.
  • Undrandee
    ensamärstark skrev 2020-07-10 18:36:14 följande:

    Jag kan relatera till oron jag bär samma själv. Jag går o inte vet om jag har pågående missfall. 50/50 sa läkaren i tisdags så har ny tid på tisdag nästa vecka då får jag svaret :(.


    Men fy! Jag hoppas det inte är så för dig :( <3
  • ensamärstark
    Undrandee skrev 2020-07-10 19:01:49 följande:

    Men fy! Jag hoppas det inte är så för dig :( <3


    Det bådar inte gott i dags läget då testerna har stannat i styrka och ser till och med aningen svagare ut
  • Undrandee
    ensamärstark skrev 2020-07-11 09:34:23 följande:

    Det bådar inte gott i dags läget då testerna har stannat i styrka och ser till och med aningen svagare ut


    Men har du blödit något, eller varför misstänks missfall?
  • ensamärstark
    Undrandee skrev 2020-07-11 12:09:00 följande:

    Men har du blödit något, eller varför misstänks missfall?


    Jag åkte in från början för dom misstänkte utomkveds på grund av ensidig värk och spottings från start..

    Men graviditeten satt på rätt ställe, dock mättes jag en vecka efter vad jag borde vara i (helt orimligt att det skulle stämma med tanke på när jag plussade)

    Och hon hittade endast hinnsäck men varken gulkropp eller foster.. så har fått lämna HCGprov vid två tillfällen nu i veckan o har läkarbesök nu på tisdag för o bekräfta missfall eller graviditet :/
  • Undrandee
    ensamärstark skrev 2020-07-11 14:23:29 följande:

    Jag åkte in från början för dom misstänkte utomkveds på grund av ensidig värk och spottings från start..

    Men graviditeten satt på rätt ställe, dock mättes jag en vecka efter vad jag borde vara i (helt orimligt att det skulle stämma med tanke på när jag plussade)

    Och hon hittade endast hinnsäck men varken gulkropp eller foster.. så har fått lämna HCGprov vid två tillfällen nu i veckan o har läkarbesök nu på tisdag för o bekräfta missfall eller graviditet :/


    Jag förstår din oro! Första veckorna är jobbiga! Vid mitt senaste missfall med tvillingar så fick jag under ett UL i v.8 reda på att dom hade stannat i v.6 redan :( hade inte tänkt på grav.symtomen som avtagit, trodde bara det var normalt. Nu är jag livrädd att göra ett ultraljud och kanske då veta återigen att en graviditet kanske går åt helvete...

    jag håller tummarna för att det går bra för dig!
  • ensamärstark
    Undrandee skrev 2020-07-11 14:58:13 följande:

    Jag förstår din oro! Första veckorna är jobbiga! Vid mitt senaste missfall med tvillingar så fick jag under ett UL i v.8 reda på att dom hade stannat i v.6 redan :( hade inte tänkt på grav.symtomen som avtagit, trodde bara det var normalt. Nu är jag livrädd att göra ett ultraljud och kanske då veta återigen att en graviditet kanske går åt helvete...

    jag håller tummarna för att det går bra för dig!


    Jag har inga gravidsymtom och testerna är ytterst svagare så har ställt in mig på missfall..
Svar på tråden Är detta en bra stegring?