• Lianna747

    Frågor webbutik

    Hej!

    Jag har lite funderingar kring att eventuellt starta en webbutik där jag skapar egna tryck på barn/babykläder, och där man som kund får bestämma tryck själv. Jag har därför lite frågor till dig som förälder som köper kläder till ditt/dina barn.

    För det första: är det något som skulle vara intressant och roligt för dig som kund att köpa dessa produkter?

    Hur mycket skulle du vilja betala för en sådan produkt, låt oss säga att det är en t-shirt eller en body för en baby eller liknande? Och hur mycket betalar du idag gör kläder med tryck?

    Vart brukar du köpa dina kläder?

    Vad har du för tankar kring material och vart det kommer ifrån? Är materialet viktigt eller vad är det som avgör att du köper just den produkten som du köper?

  • Svar på tråden Frågor webbutik
  • Anonym (mycket att tänka på)

    Jag tycker om tanken, men du kommer få mycket att tänka på. Framför allt det där med upphovsrätten. Du kommer få många förfrågningar för tryck med dubiös upphovsrätt. Det kan blir mycket dyrt för dig.

    När det gäller inköp av kläder så är jag väldigt noga med ursprung, material, kvalitet, funktion och passform och betalar gärna för det. 

Svar på tråden Frågor webbutik