• Mariella222

    Veet hårborttagning på fiffi

    Hej!! Plzzz om någon har tips hjälp mig

    Jag har bokat en sista minuten resa med min kille som jag inte träffat sen innan karantänen. (Vi ska ut till landet bara vi 2) I vanliga fall vaxar jag mig, men jobbar som modell och fick reda på set att vi skulle plåta bikini så var tvungen att springa in på toan och raka mig.........

    Detta var alltså för 1v sen så jag kan ej vaxa mig. Undrar då om någon använder VEET hårborttagning och vet hur det funkar att lägga PÅ fiffi. Alltså INTE I / vid blygdläpparna.

    Håret är kanske 0.1-0.2mm.

    SNÄLLA HJÄLP!!! <3

  • Svar på tråden Veet hårborttagning på fiffi
  • Anonym (Nej)

    Ganska säker på att du kommer att bränna sönder huden med så lite hår. Har använt det ibland och då har det bränt som tusan, men då hade jag BETYDLIGT längre hår.

  • Anonym (Nja)

    För mig funkar inte det alls med hårborttagningskräm i de områdena, håret lossnar helt enkelt inte. Hårstråna blir bara skrumpna och konstiga. Går inte av och sitter kvar som om inget hänt. (Oavsett hur länge jag haft krämen på.)

    Kanske funkar det för dig, men det är en chansning när du inte har provat det förut.

  • Anonym (GÖR DE INTE)

    Jag provade de håret försvann lätt OCH huden satt och fläktade mig på altanen med muffen i vädret när mannen kom hem hahahaha måste varit en syn han aldrig glömmer

  • Anonym (Noooo)

    Jag hade hellre plockat med pincett än haft veet på fiffi. Don't! Du får leva med att hyvla den här veckan.

  • Anonym (Slät)

    Japp funkar bra, sved första gången jag kissade efteråt men inte nu längre.

  • Anonym (Funkar)

    Det funkar. Jag har både lagt det på slidan och vid blygdläpparna.

  • Anonym (Funkar)
    Anonym (Nej) skrev 2020-07-12 23:10:40 följande:

    Ganska säker på att du kommer att bränna sönder huden med så lite hår. Har använt det ibland och då har det bränt som tusan, men då hade jag BETYDLIGT längre hår.


    Vad har du använt för något? Jag har använt weet hårborttagningskräm flera ggr på underlivet, det har inte bränts en enda gång.
  • Anonym (Yes)

    Jag har provat och det har funkat. Använde dock nån annan kräm långt innan veet kom.

    Låt det sitta kvar aningen längre än på benen. Det är en helt annan hårtyp på snippan.

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Funkar) skrev 2020-07-15 19:08:53 följande:
    Vad har du använt för något? Jag har använt weet hårborttagningskräm flera ggr på underlivet, det har inte bränts en enda gång.
    Veet hårborttagsningskräm.
  • Anonym (Funkar)
    Anonym (Nej) skrev 2020-07-15 20:20:09 följande:

    Veet hårborttagsningskräm.


    Märkligt. Du måste ha extremt känslig hud.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Funkar) skrev 2020-07-15 21:17:17 följande:
    Har hört om ett par stycken som fått sveda när de tagit veet på underlivet, men själv har jag aldrig upplevt det och jag har tagit veet där mååånga gånger. Vissa har väl mer känslig hud än andra helt enkelt.
    Ja det är ju inte ovanligt direkt. Särskilt om man har pyttelite hår som ts, så att det ligger mot huden hela tiden. Aj aj.
  • Anonym (Funkar)
    Anonym (Nej) skrev 2020-07-15 21:22:28 följande:

    Ja det är ju inte ovanligt direkt. Särskilt om man har pyttelite hår som ts, så att det ligger mot huden hela tiden. Aj aj.


    Jaha. Jag hade dock ganska mycket hår de gångerna jag tog veet där. Men jag tog som sagt vid blygdläpparna också där jag inte hade så mycket hår.
Svar på tråden Veet hårborttagning på fiffi