• Mariella222

    Veet hårborttagning på fiffi

    Hej!! Plzzz om någon har tips hjälp mig

    Jag har bokat en sista minuten resa med min kille som jag inte träffat sen innan karantänen. (Vi ska ut till landet bara vi 2) I vanliga fall vaxar jag mig, men jobbar som modell och fick reda på set att vi skulle plåta bikini så var tvungen att springa in på toan och raka mig.........

    Detta var alltså för 1v sen så jag kan ej vaxa mig. Undrar då om någon använder VEET hårborttagning och vet hur det funkar att lägga PÅ fiffi. Alltså INTE I / vid blygdläpparna.

    Håret är kanske 0.1-0.2mm.

    SNÄLLA HJÄLP!!! <3

  • Svar på tråden Veet hårborttagning på fiffi
  • Anonym (Nej)

    Ganska säker på att du kommer att bränna sönder huden med så lite hår. Har använt det ibland och då har det bränt som tusan, men då hade jag BETYDLIGT längre hår.

  • Anonym (Nja)

    För mig funkar inte det alls med hårborttagningskräm i de områdena, håret lossnar helt enkelt inte. Hårstråna blir bara skrumpna och konstiga. Går inte av och sitter kvar som om inget hänt. (Oavsett hur länge jag haft krämen på.)

    Kanske funkar det för dig, men det är en chansning när du inte har provat det förut.

  • Anonym (GÖR DE INTE)

    Jag provade de håret försvann lätt OCH huden satt och fläktade mig på altanen med muffen i vädret när mannen kom hem hahahaha måste varit en syn han aldrig glömmer

  • Anonym (Noooo)

    Jag hade hellre plockat med pincett än haft veet på fiffi. Don't! Du får leva med att hyvla den här veckan.

  • Anonym (Slät)

    Japp funkar bra, sved första gången jag kissade efteråt men inte nu längre.

  • Anonym (Funkar)

    Det funkar. Jag har både lagt det på slidan och vid blygdläpparna.

  • Anonym (Funkar)
    Anonym (Nej) skrev 2020-07-12 23:10:40 följande:

    Ganska säker på att du kommer att bränna sönder huden med så lite hår. Har använt det ibland och då har det bränt som tusan, men då hade jag BETYDLIGT längre hår.