• Anonym (Aldrig kåt)

    Vill ha sex men blir aldrig kåt

    Vet att det skrivits flera trådar om detta med att inte ha någon sexlust. Men jag vet inte vad som har hänt, min sexlust har varit borta i flera år nu. När jag var yngre, är 32 år idag, så kunde jag bli sugen spontant, vilja onanera, fantisera om sex osv. Nu blir jag aldrig sugen spontant, onanerar aldrig heller. Träfar en kille som är rätt så kåt av sig, har såklart sex med honom för sex är ju skönt ändå, men jag saknar att bli kåt. Är liksom aldrig sådär pulserande kåt längre.

    Såhär har det varit i flera år nu, jag blir jätteblöt därnere så killarna tror alltid att jag är jättekåt men det är jag inte. Men jag låter dem tro det såklart. Eller ja killen jag träffar nu är den enda jag ligger med för tillfället. 

    Men varför har sexlusten bara försvunnit? Är det normalt i min ålder kanske?

  • Svar på tråden Vill ha sex men blir aldrig kåt
  • Anonym (lustfylld)

    Så brukar det bli för mig när jag varit ihop med någon ett längre tag, när förälskelsen och attraktionen börjat falna. Blir nästan aldrig kåt i mina relationer trots att jag kan bli väldigt blöt som du. Ett problem som lett till mycket underlivsproblem och svamp. Det är också skillnad på sekretet om jag är kåt och inte mycket halare och tjockare när jag är kåt med alla sinnen.

    Hur länge har du varit ihop med mannen? Var du kåt i början? Kanske har du sex av fel skäl utan att vara riktigt attraherad av de du ligger med?

    Sex utan att vara kåt är som att äta utan matlust bara för att man bör för hälsans skull.

  • Xzx
    Anonym (Aldrig kåt) skrev 2020-07-14 12:33:13 följande:

    Vet att det skrivits flera trådar om detta med att inte ha någon sexlust. Men jag vet inte vad som har hänt, min sexlust har varit borta i flera år nu. När jag var yngre, är 32 år idag, så kunde jag bli sugen spontant, vilja onanera, fantisera om sex osv. Nu blir jag aldrig sugen spontant, onanerar aldrig heller. Träfar en kille som är rätt så kåt av sig, har såklart sex med honom för sex är ju skönt ändå, men jag saknar att bli kåt. Är liksom aldrig sådär pulserande kåt längre.

    Såhär har det varit i flera år nu, jag blir jätteblöt därnere så killarna tror alltid att jag är jättekåt men det är jag inte. Men jag låter dem tro det såklart. Eller ja killen jag träffar nu är den enda jag ligger med för tillfället. 

    Men varför har sexlusten bara försvunnit? Är det normalt i min ålder kanske?


    Vad fantiserade du om förut? Vad tände dig?
  • Anonym (lustfylld)
    Xzx skrev 2020-07-14 18:54:37 följande:
    Vad fantiserade du om förut? Vad tände dig?
    Vet att du ställde frågan till TS men svarar iallafall hur det funkar för mig. När jag är kär och förälskad behöver jag inga fantasier. Det är liksom den andra människan som gör mig så övertänd bara genom att finnasm se ut på ett visst sätt, dofta, klä sig,  bete sig mot mig, titta på mig, röra håret, få mig att längta osv. Sånt gör mig kåt. Jag sextar ofta mycket i början med mycket sexiga mail, telefonsamtal och magiska träffar med mycket annan stimulans. Tyvärr blir ju allt vardag rätt snabbt och sånt som tände en i början ges mindre tid till + att spänningen försvinner desto mer man lär känna varann. När jag varit ihop med nån en längre tid måste jag liksom skapa fantasier för att få lust till sex. Inte så kul  alltid. Kan vara kul om man kan fantisera tillsammans och ha gemensamma triggers då kan det funka längre och utvecklas.
  • Anonym (Hygglo)

    Kanske något annat som är annorlunda. Preventivmedel, stress eller bara bortkopplad från kroppen.

    Finns örter som sätter igång sexlusten. Djuppavslappning är också bra.

  • Xzx
    Anonym (Hygglo) skrev 2020-07-14 19:46:30 följande:

    Kanske något annat som är annorlunda. Preventivmedel, stress eller bara bortkopplad från kroppen.

    Finns örter som sätter igång sexlusten. Djuppavslappning är också bra.


    Mig veterligen finns det Väldigt få (om ens några?) sådana örter med faktiskt bevisad effekt. Rätta mig gärna om jag har fel dock! =)
  • Anonym (lustfylld)
    Anonym (Hygglo) skrev 2020-07-14 19:46:30 följande:

    Kanske något annat som är annorlunda. Preventivmedel, stress eller bara bortkopplad från kroppen.

    Finns örter som sätter igång sexlusten. Djuppavslappning är också bra.


    Ja Rosenrot är väl en sådan tror jag? Vet en manlig kompis som testat. Stress är en stor lustdödare och att oroa sig för saker även hormonella preventivmedel och antidepressiva. Tanta, meditation och yoga är nog bra för allt.

  • Xzx
    Anonym (lustfylld) skrev 2020-07-14 20:29:11 följande:
    Ja Rosenrot är väl en sådan tror jag? Vet en manlig kompis som testat. Stress är en stor lustdödare och att oroa sig för saker även hormonella preventivmedel och antidepressiva. Tanta, meditation och yoga är nog bra för allt.
    Finns ingen bevisad effekt för det. Har du en källa får du jätte gärna skicka den dock!
  • Anonym (.)

    Hur ofta har du sex då? Min tjej hon blir kåt efter ett antal dagar utan sex. Om hon har sex tätare än så, så hinner hon inte byggs upp nån riktig kåthet. Hennes orgasmer blir svagare med mera.

    Min tjej behöver i alla fall tid helt enkelt, för att få sexlust. (Sen krävs en massa annat också, såsom sömn, inte för mycket stress).

  • Anonym (Aldrig kåt)
    Anonym (lustfylld) skrev 2020-07-14 18:11:17 följande:

    Så brukar det bli för mig när jag varit ihop med någon ett längre tag, när förälskelsen och attraktionen börjat falna. Blir nästan aldrig kåt i mina relationer trots att jag kan bli väldigt blöt som du. Ett problem som lett till mycket underlivsproblem och svamp. Det är också skillnad på sekretet om jag är kåt och inte mycket halare och tjockare när jag är kåt med alla sinnen.

    Hur länge har du varit ihop med mannen? Var du kåt i början? Kanske har du sex av fel skäl utan att vara riktigt attraherad av de du ligger med?

    Sex utan att vara kåt är som att äta utan matlust bara för att man bör för hälsans skull.


    Jag har bara träffat denna kille i ca 2 månader. Är inte kär i honom än, tror jag kan bli det dock. Så kanske därför jag inte är kåt än då?
  • Anonym (Aldrig kåt)
    Xzx skrev 2020-07-14 18:54:37 följande:
    Vad fantiserade du om förut? Vad tände dig?
    Tidigare kunde jag bli kåt spontant, vilja ha sex spontant sådär. Nu minns jag inte ens sist jag var kåt spontant. Är det för att jag är "gammal" nu? 
  • Anonym (Aldrig kåt)
    Anonym (Hygglo) skrev 2020-07-14 19:46:30 följande:

    Kanske något annat som är annorlunda. Preventivmedel, stress eller bara bortkopplad från kroppen.

    Finns örter som sätter igång sexlusten. Djuppavslappning är också bra.


    Äter antidepressiva men det har jag ätit till och från sen jag var 15 så vet inte om det är dem som är problemet. 
  • Anonym (Aldrig kåt)
    Anonym (.) skrev 2020-07-14 21:04:26 följande:

    Hur ofta har du sex då? Min tjej hon blir kåt efter ett antal dagar utan sex. Om hon har sex tätare än så, så hinner hon inte byggs upp nån riktig kåthet. Hennes orgasmer blir svagare med mera.

    Min tjej behöver i alla fall tid helt enkelt, för att få sexlust. (Sen krävs en massa annat också, såsom sömn, inte för mycket stress).


    Vi har väl sex när vi ses, typ 2-3 ggr i veckan kanske. 
  • Anonym (Li)

    Blockering i ditt sakralchakra?

    Sök på YouTube "blockage sacral chakra" så finns musik endel med mantran, man känner direkt i det chakrat att det "vaknar till".

Svar på tråden Vill ha sex men blir aldrig kåt