• Anonym (Jonas)

    Fru otrogen

    Jag har fått reda av min frus syster att min fru är otrogen. Ja, som ni förmodligen förstår så tycker jag att hon är ett fegt svin och att jag vill skilja mig från svinet också.

    Men jag vill verkligen straffa henne. Jag vill att karma ska bita henne hårt i rumpan.

    Någon som vet hur jag skulle kunna straffa horan/ludret hårt?

  • Svar på tråden Fru otrogen
  • Anonym (Inte lönt)

    Hämnden är ljuv brukar man säga. Men tror du verkligen att du skulle må bättre? Är det värdigt? Det värsta för henne skulle vara att du bara sticker imorgon och aldrig mer ser henne (går såklart inte om ni har barn). Skriv ut papper för skilsmässa där du skrivit under och lämna på köksbordet. Kontakt sker bara via meddelanden, inga samtal eller möten. Lämna ingen förklaring, mot henne undra och grubbla.

  • Anonym (Ge igen)

    Ge igen med samma mynt!
    Men se till att hon får reda på det eller
    till och med hittar er tillsammans.

  • Snucke

    Jag håller med första inlägget...finns ingenting som irriterar en kvinna som att bli ignorerad, ghostad och att inte få något avslut/förklaring. Att ge igen med samma mynt kan i vissa fall fungera för dig själv men hon skulle bara ta det som ett berättigande och att det var rätt av henne att vara otrogen.

  • Anonym (Fru Fråga)

    Innan du drar igång en jättehämdauktion, kontrollera att uppgifterna verkligen stämmer.

    Som exempel råkade min en vän ut för något liknande. Han fick reda på att hans fru var otrogen och gick all in på att komma på den ena hämnden värre än den andra. När han krossat sin fru och sin familj och endast träffade sina barn sporadiskt (då de tog mammans parti) visade sig hela historien vara påhittad av en annan avundsjuk vän som ville förstöra.

    Och det lyckades han med. Nu några år senare ångrar sig min (numera före detta) vän sig djupt. Dock kommer han aldrig att få tillbaka sitt gamla liv igen. Varken före detta fru eller hans barn vill se honom igen.

    Med detta vill jag bara säga att kontrollera uppgifterna noga. Om de stämmer, bara skilj dig utan förklaring. Det är nog den värsta hämnden. Samt att du går vidare och forma dig ett underbart liv och låter henne få reda på det. Hämnden är ljuv när den är befogad.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Fru Fråga) skrev 2020-07-18 09:18:54 följande:

    Innan du drar igång en jättehämdauktion, kontrollera att uppgifterna verkligen stämmer.

    Som exempel råkade min en vän ut för något liknande. Han fick reda på att hans fru var otrogen och gick all in på att komma på den ena hämnden värre än den andra. När han krossat sin fru och sin familj och endast träffade sina barn sporadiskt (då de tog mammans parti) visade sig hela historien vara påhittad av en annan avundsjuk vän som ville förstöra.

    Och det lyckades han med. Nu några år senare ångrar sig min (numera före detta) vän sig djupt. Dock kommer han aldrig att få tillbaka sitt gamla liv igen. Varken före detta fru eller hans barn vill se honom igen.

    Med detta vill jag bara säga att kontrollera uppgifterna noga. Om de stämmer, bara skilj dig utan förklaring. Det är nog den värsta hämnden. Samt att du går vidare och forma dig ett underbart liv och låter henne få reda på det. Hämnden är ljuv när den är befogad.


    Om det skulle vara värsta hämnden, skulle jag tro, beror på hur den otrogne är som person. T.ex. Finns det någon ångest av att vara otrogen eller inte?

    De flesta som är otrogna räknar nog med att det kommer att sluta med skilsmässa om det kommer fram, och uppenbarligen skiter dom i det.
    Kanske funkar vid ett ons som ångras. Annars kommer den otrogne över det ganska snabbt tror jag.
  • Anonym (Camilla)

    Hämnd ska du bara hålla på fantasistadiet. Inget blir bättre av det.

    Va en man nu och berätta vad du fått veta och att du har för avsikt att skiljas.

    Behöver inte vara mer än så. Finns ingen anledning till något annat. För hämnd kan hoppa upp och bita dig i röven. Har full förståelse för att vilja ställa till det.

    Börja att sätta er ner och prata om det hela.

  • Anonym (Hämnas inte)

    Inte värt att försöka hämnas....det funkar inte på otrogna svin....dom fattar ändå inte. Ta reda på om det stämmer....och gör det så lämna bara istället. Ignorera henne sen det funkar bättre ????

  • Anonym (Sad)

    Har ni barn, om inte är bara att lämna, ingen diskussion om varför, att hon inte vet hur mycket du kommer att tära på henne.

  • Anonym (Tuppis)

    Jag var med en tjej för längesen som var otrogen mot mig. Fick veta det bakvägen. Åkte bara dit när hon var hemma. Var knäpptyst, sa inte ett ord utan plockade bara ihop mina grejor i kartonger och gick. Hon storgrät och undrade vad jag höll på med men jag såg inte ens på henne. Stängde dörren och släppte ner nyckeln i brevinkastet. Det här är 30 år sedan och har inte sett henne sedan dess.

Svar på tråden Fru otrogen