• Anonym (Hihi)

    Pojke eller flicka, vad vill du helst ha?

    Du som vill ha barn i framtiden eller som väntar barn, vill du helst ha en pojke eller en flicka? Om du bara kunde få ett barn, svarar du då samma?

    Om man tycker att det här är ett känsligt ämne så behöver man inte kommentera i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pojke eller flicka, vad vill du helst ha?
  • Anonym (Jay)

    Alltså, egentligen spelar det ingen roll, men om man kunde bestämma så skulle jag välja pojke.

    Men alltså det spelar ingen roll egentligen.

  • Anonym (Kille29)

    Man 29 år. När jag var ung ville jag bara ha grabbar. Men när vi väntade vårt första barn ville jag ha en flicka men det blev en underbar liten gosse. Nr 2 blev en flicka. Jättekul att ha en av varje. Min fru vill dock ha minst 1 barn till, gärna 2.

    Om jag skulle få välja skulle jag vilja ha fler flickor. Vet ej varför. Men givetvis är ett välskapt och friskt barn viktigast, inte könet.

  • Anonym (-)
    Anonym (Kille29) skrev 2020-07-23 21:05:55 följande:

    Man 29 år. När jag var ung ville jag bara ha grabbar. Men när vi väntade vårt första barn ville jag ha en flicka men det blev en underbar liten gosse. Nr 2 blev en flicka. Jättekul att ha en av varje. Min fru vill dock ha minst 1 barn till, gärna 2.

    Om jag skulle få välja skulle jag vilja ha fler flickor. Vet ej varför. Men givetvis är ett välskapt och friskt barn viktigast, inte könet.


    Nä, könet är ju inte konstant.
  • Anonym (Loo)

    Jag är så nöjd med vilket som, bara barnet är friskt.

Svar på tråden Pojke eller flicka, vad vill du helst ha?