• Anonym (lsc)

    Sambon rymde genom fönstret

    Städdag, alla i familjen får uppgifter. Sambon går på toan . Jag sätter igång med dammsugningen.
    Det bara dröjer och dröjer och sambon är visst aldrig klar på toan. Jag hojtar och knackar på. Inget svar. Jag lirkar upp låset från utsidan. Blir så j-a förvånad när jag öppnar dörren. Ingen sambo och fönstret på vid gavel. Han har rymt genom toafönstret. Blir så jävla lack!!
    Vad gör jag ? Ska jag anmäla honom försvunnen?

  • Svar på tråden Sambon rymde genom fönstret
  • Anonym (Kvinna)

    Haha.

    OM detta är sant så hoppas jag att du gör honom till icke-sambo rätt kvickt.
    Det där är ju bara sjukt.

  • nnnnnnnn

    Om det är sant är det rätt kul skämt, hela familjen lär ju ha blivit paffa, men städuppgifterna finns ju kvar tex storstäda hela den toaletten, så det är ju bara att låta den personen göra sitt jobb något senare.

  • Heranell

    Låter som nåt som passar in på kontot Mansbebisar på Instagram. Om ni inte följer det kontot, gör det.

  • Anonym (Balle-Rina)

    Lämna huset. Åk iväg till en kompis, stanna där i några veckor utan att svara när han ringer. Stäng helst ner mobben helt. 

  • Anonym (Q)

    Psykotisk episod? Kidnappad av utomjordingar? Akut behov av städprodukter och han ville inte klampa igenom huset? Hundvalp i nöd utanför badrumsfönstret? Det är inte många scenarier som din sambos beteende skulle kännas ok. 

    Är han hemma igen? Vad hade han att säga? Kom han in genom badrumsfönstret eller tog han dörren?

  • Anonym (haha)
    Anonym (Q) skrev 2020-07-20 19:59:53 följande:

    Kom han in genom badrumsfönstret eller tog han dörren?


  • Anonym (lsc)
    Tow2Mater skrev 2020-07-20 02:42:32 följande:

    Hoppas han hittar en ny matte som behandlar honom bättre.


    Vad är det för fel att ha en städdag där vi delar på uppgifterna?
  • Anonym (lsc)
    bananmilkshake skrev 2020-07-20 08:04:26 följande:

    Är det sant?? Han är ingen sambo, han är ditt barn.


    det känns absurt
Svar på tråden Sambon rymde genom fönstret