Anonym (Baken (Kvinna)) skrev 2020-07-20 13:28:37 följande:
Hur kommer det sig att de flesta män ( iaf som jag har träffat) är sjukligt fascinerad över bakdelen?
Känns som det har blivit vanligare och vanligare också. Har inte så mycket emot det men nästan alltid ska ett finger eller annat in... Däremot är de själva väldigt restriktiva när det gäller sina egna arslen! Bara en observation...
Det handlar om att man blir upphetsad av det förbjudna i många fall.
En kuk ska in i en fitta, punkt slut.
Därför är det alltid lika spännande och se min kuk glida in och ut ur en mun, även om en fitta är skönare. Jag tycker även att en fitta är fysiskt skönare än analt eftersom att den är jämnt trång, medan analen är mest trång i början och även kan lukta.
Men det handlar om att hon låter mig göra det och att hon gillar mig så mycket att hon vill ha min kuk i sin mun. Munnen är något man äter med, pratar med, andas med och något som folk ser varje dag. Där är det inte tänkt att en kuk ska vara så därför är det spännande. Precis som analen.
Sedan är alla sköna, men vaginalt är skönast enligt mig och många jag har pratat med.
Analen är också oftast något man vill ha provat och något man vill göra då och då, inte alltid.