• Anonym (Baken (Kvinna))

Män och deras fascination för rövhål

Hur kommer det sig att de flesta män ( iaf som jag har träffat) är sjukligt fascinerad över bakdelen?

Känns som det har blivit vanligare och vanligare också. Har inte så mycket emot det men nästan alltid ska ett finger eller annat in... Däremot är de själva väldigt restriktiva när det gäller sina egna arslen! Bara en observation...

• Svar på tråden Män och deras fascination för rövhål
  • Tukt

Ja, varför? Som så ofta med sex så finns det väl rätt mycket saker som inte riktigt är det de ser ut att vara. Men också det faktum att sex kanaliserar en himla massa andra känslor än det ser ut att göra.
    Analen är ju ett område som är fyllt av skam och förbjudna känslor generellt. Det är ju också därför porrindustrin exploaterat det i årtionden. 

• Anonym (Spänning)
    Anonym (Baken (Kvinna)) skrev 2020-07-20 13:28:37 följande:

Hur kommer det sig att de flesta män ( iaf som jag har träffat) är sjukligt fascinerad över bakdelen?

Känns som det har blivit vanligare och vanligare också. Har inte så mycket emot det men nästan alltid ska ett finger eller annat in... Däremot är de själva väldigt restriktiva när det gäller sina egna arslen! Bara en observation...

Det handlar om att man blir upphetsad av det förbjudna i många fall.

En kuk ska in i en fitta, punkt slut.

Därför är det alltid lika spännande och se min kuk glida in och ut ur en mun, även om en fitta är skönare. Jag tycker även att en fitta är fysiskt skönare än analt eftersom att den är jämnt trång, medan analen är mest trång i början och även kan lukta.

Men det handlar om att hon låter mig göra det och att hon gillar mig så mycket att hon vill ha min kuk i sin mun. Munnen är något man äter med, pratar med, andas med och något som folk ser varje dag. Där är det inte tänkt att en kuk ska vara så därför är det spännande. Precis som analen.

Sedan är alla sköna, men vaginalt är skönast enligt mig och många jag har pratat med.

Analen är också oftast något man vill ha provat och något man vill göra då och då, inte alltid.
  • Sogol

Det kanske har att göra med att det varit inne med twerking. Men tjejers rövar är ju något alla män alltid har spanat in. Att många män inte vill få ett finger i sin egen anal har väl att göra med att de förknippar det med att vara bög. Själv gillar jag det dock om en tjej gör det på mig.

• Anonym (Man med rövhål)

Jag gillar skarpt att få något i analen. Är så himla skönt med fingrar fast bäst är en strapon eller bara tjejens dildo det funkar perfekt!

Hemliga drömmen som jag inte berättar för tjejen är att få känna en riktig blodfylld stake långt upp i ändan!

• Anonym (Maxipaxi)
    Anonym (Baken (Kvinna)) skrev 2020-07-20 13:28:37 följande:

Kan de verkligen handla om så många män? Hm. Men säger du det så, så är det säkert din erfarenhet...

Själv är jag man & saknar fullständigt analfixering. Har aldrig knullat röv och aldrig stoppat in fingrar i arslen, och har heller aldrig fått nåt finger eller nåt annat instucket i min egen anal, någonsin.

Fast en gång var det en dam som provade med fingrar. Det satte jag stopp för omedelbums! Helt avtändade i min bok.

Så, nu vet du, att vi finns, som inte är fixerade vid brunögat.

• CitronTulo

Min alldeles egna upplevelse av detta är att män i min egen ålder (mellan 40 och 50) är oftast inte särskilt intresserade av detta. Men däremot om jag dejtar någon yngre kille så är det ganska vanligt med intresse även för det hålet.. 

• Anonym (Gubbe)

Är 55 och inte det minsta intresserad av rövhål.

Skulle aldrig idka analsex.

• Anonym (Pelle)

38 år och totalt ointresserad av rövhål. Jag undviker alla porr med analsex då det äcklar mig lite.

• Anonym (Kvinna 50 år)

Jag kan ha analsex men tycker inte att det är speciellt skönt. 
    Tror att de flesta killar vill det av det av någon anledning = sett p-film

Ett gammalt x ville bara ha det och det fick mig helt avtänd...

Svar på tråden Män och deras fascination för rövhål