• Lakasot

    Skillnad på vacker och snygg kille?

    Jag anser personligen att skillnaden mellan någon som är vacker och snygg är att en vacker person är någon som är född till att se bra ut. Oavsett om personen tar hand om sig själv optimalt eller inte så ser personen alltid fantastiskt bra ut.

    Vacker

    Exempel:

    Fransisco Lachowski

    www.google.se/search&tbm=isch&ved=2ahUKEwiykdL9_NvqAhUIU5oKHXqtBKAQ2-cCegQIABAA&oq=fransisco+lachwoski&gs_lcp=CgNpbWcQAzoFCAAQsQM6AggAOgQIABBDOgcIABCxAxBDOgQIABAeOgYIABAFEB46BggAEAgQHjoGCAAQChAYUO_cGFjj7hhg7-8YaABwAHgAgAE-iAH0B5IBAjE5mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=gqEVX7LIKoim6QT62pKACg&bih=966&biw=1920#imgrc=3nxm0bl08lbyjM

    Ser bara fantastiskt bra ut på alla sätt utan att ha gjort "allt" för att se bra ut. Det finns fortfarande många saker han skulle kunna göra för att se ännu bättre ut.

    Snygg

    Exempel:

    Cristiano Ronaldo

    www.google.se/search&tbm=isch&ved=2ahUKEwiwqZT1_tvqAhXnyMQBHR0WB-sQ2-cCegQIABAA&oq=cristiano+ronaldo+kropp&gs_lcp=CgNpbWcQAzoICAAQsQMQgwE6AggAOgQIABBDOgQIABAeUOUvWNA2YJA4aABwAHgAgAE5iAG3ApIBATaYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=iaMVX_DAL-eRk74Pnayc2A4&bih=966&biw=1920#imgrc=tYGFc2u9Pg5kQM&imgdii=8mFeozDs8mdvSM

    Ser extremt bra ut men har också mer eller mindre gjort allt han kan för att se så bra ut som möjligt genom träning, tan och allmänt väldigt välvårdad.

    Detta är min syn på saken åtminstone, hur ser ni andra på det hela?

  • Svar på tråden Skillnad på vacker och snygg kille?
  • Erla

    Tänker lite samma som du. Vacker är en person som har genetiskt vackra drag som fångar min uppmärksamhet. Snygga personer har på "egen hand" gjort sig snygga eller framhävt sig själv på konstgjort vis.

  • Lakasot
    Erla skrev 2020-07-20 16:08:28 följande:

    Tänker lite samma som du. Vacker är en person som har genetiskt vackra drag som fångar min uppmärksamhet. Snygga personer har på "egen hand" gjort sig snygga eller framhävt sig själv på konstgjort vis.


    Exakt håller med!
Svar på tråden Skillnad på vacker och snygg kille?