• Nusa

Fick orgasm av massage!?

Var med om en ovanlig upplevelse.

Träffade min instruktör hemma hos mig för att öva på en aktivitet, med mycket kroppskontakt, vi normalt brukar utföra i grupp. 

Vi övade och efter frågade han om jag ville ha massage, vilket jag tackade ja till, kändes inte konstigt.

Han började massera nacke och ryggen och efter ett tag började han göra typ vickrörelser kring ländryggen och mina höfter. Efter ett tag började jag känna att det börjar pirra som att en orgasm börjar byggas upp, men det var en känsla som lite kom och gick men som sedan intensifierades desto mer han masserade. Han fortsatte ner till benen och vickade även på benen, allt han gjorde då var som att det skapade sammandragning i underlivet och där någonstans fick jag orgasm! 

Blev väldigt förvånad, aldrig varit med om liknande och hoppades intensivt att han inte märkte något för kände mig ganska creepy av att komma när någon vickar på benet. Låg kvar för att jag tänkte att annars skulle han väl förstå.

Han fortsatte massera och efter ett tag kändes det som att massagen fick lite mer sensuell karaktär, han började massera min rumpa (efter att ha frågat om det var lugnt) och upp mot insida lår. Men där avbröt jag och kände att det blev lite för intensivt. För där på slutet insåg jag att massagen började gå åt ett annat håll. 

Fått en del massage i mitt liv och aldrig varit med om  något liknande, det var inte så länge sen jag fick ligga att jag är så sexuellt frustrerad. Har ganska lätt för att komma men krävs normalt att jag har något i mig plus klitorisstimulans. Det här är heller inte en kille jag tänkt att jag är sexuellt attraherad av... 

Jag vet att han ibland pratar om olika energier och om att ge energi och sett att han varit intresserad av evenemang som jag kopplar till tantra eller liknande (jag har ingen koll på sånt). 

Efteråt fick jag absolut känslan av att han visste vad för slags effekt den typ av massage kan ge och att han nog hade velat att det skulle leda till mer. 
    Men finns det alltså här massage som kan ha sån effekt!? Någon som varit med om liknande ?

Kan ju inte förneka att jag blir nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med honom... 

• Svar på tråden Fick orgasm av massage!?
  • Anonym (Tuppis)

Men gud så härlig upplevelse. Den massagen skulle jag vilja lära mig. Vet du vad den heter eller kan man läsa om den någonstans?

• Nusa

Nej jag vet ju inte vad för slags massage det var. Jag sa ju något om att han var väldigt bra på att massera och menade att han måste ha gått en kurs. Men tydligen var han självlärd... Vet inte om jag köper det helt.

Försökt googla och det som känts mest lika jag hittade var energimassage.

• Anonym (...)

Alltså du betalade för att få denna orgasm! Vet inte om han märkte det och kände sig utnyttjad men då kan det säkert ge honom olustkänslor inför nästa gång han ska massera en kund. Kanske ger honom problem att fortsätta med sitt yrke.

Varje vettig människa hade avbrutit i tid och visat respekt!

• Anonym (Ehh)

Du hade kunnat skyllt på akut kissnödig och tillfälligt avbrutit för toabesök.

• Anonym (Jennie)

Om han gjort det medvetet tycker jag han är äcklig, det är ett sexuellt övergrepp. Obehagligt....

• Anonym (Jennie)

Det är ju som ngn som blir våldtagen och ändå får orgasm.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Jennie) skrev 2020-07-21 07:58:21 följande:

Där tog du väl ändå i lite väl mycket?
  • Nusa
    Anonym (...) skrev 2020-07-21 07:20:27 följande:

Alltså du betalade för att få denna orgasm! Vet inte om han märkte det och kände sig utnyttjad men då kan det säkert ge honom olustkänslor inför nästa gång han ska massera en kund. Kanske ger honom problem att fortsätta med sitt yrke.

Varje vettig människa hade avbrutit i tid och visat respekt!

Har du ens läst?
    Han är inte massör och jag har inte betalat för något. Han har inga massagekunder. Hade han märkt det och tyckt det blivit obehagligt hade han garanterat avbrutit.
  • Nusa
    Anonym (Jennie) skrev 2020-07-21 07:57:14 följande:

Om han gjort det medvetet tycker jag han är äcklig, det är ett sexuellt övergrepp. Obehagligt....

Anonym (Jennie) skrev 2020-07-21 07:58:21 följande:

Tycker du inte att du tar i lite nu? 

Jag kan hålla med om att det är opassande att medvetet ge någon en orgasm i ett oväntat sammanhang, för det är ändå en privat sak som man kanske inte vill dela med alla. 
    Men att jämföra det med ett sexuellt övergrepp när det han gjorde då var att röra typ min vad? 

Jag tror faktiskt inte att det var hans mål, med tanke på att ingen annan verkar varit med om liknande och knappt hittat något om massage som kan leda till sånt när jag googlat.
  • Nusa

Om ingen har något relevant att säga kommer jag ta bort tråden...

• Anonym (Tuppis)
    Nusa skrev 2020-07-21 08:59:13 följande:

Om ingen har något relevant att säga kommer jag ta bort tråden...

Nej ta inte bort den! Jag är ju man och tycker det var intressant med sån massage. Skulle gärna vilja lära mig att ge sån massage till någon som skulle uppskatta det. Så är det någon som vet mer så får hen gärna höra av sig.
  • Anonym (Jennie)
    Nusa skrev 2020-07-21 08:58:19 följande:

Tycker du inte att du tar i lite nu? 

Jag kan hålla med om att det är opassande att medvetet ge någon en orgasm i ett oväntat sammanhang, för det är ändå en privat sak som man kanske inte vill dela med alla. 

Men att jämföra det med ett sexuellt övergrepp när det han gjorde då var att röra typ min vad? 

Jag tror faktiskt inte att det var hans mål, med tanke på att ingen annan verkar varit med om liknande och knappt hittat något om massage som kan leda till sånt när jag googlat.

Fast om det är en person som du annars inte vill ha sex med eller attraherad av som du själv skrev så är det minst sagt äckligt att bli påtvingad sex när man inte vill det själv. Allt beror på hans avsikt, på dig lät det så i början att han medvetet kan ha gjort det men nu är du inte lika säker? Då är det ganska osäkert.

Så det beror på hans avsikt och vad jag känner för honom hur jag skulle uppleva samma situation.
  • Anonym (Vicka)

Alltså, hon fick orgasm av att han vickade på hennes ben. Hur fan man nu kan få det till ett övergrepp är för mig fullständigt obegripligt. Skulle definitionen av övergrepp vara såpass frikostig hade nog ingen man vågat komma i närheten av en kvinna någonsin mer.

• Egon den stora
    Anonym (Jennie) skrev 2020-07-21 11:36:38 följande:

Fast om det är en person som du annars inte vill ha sex med eller attraherad av som du själv skrev så är det minst sagt äckligt att bli påtvingad sex när man inte vill det själv. Allt beror på hans avsikt, på dig lät det så i början att han medvetet kan ha gjort det men nu är du inte lika säker? Då är det ganska osäkert.

Så det beror på hans avsikt och vad jag känner för honom hur jag skulle uppleva samma situation.

Påtvingat var det väl egentligen inte. Hon kunde ju bara sagt stopp.
  • Nusa
    Anonym (Jennie) skrev 2020-07-21 11:36:38 följande:

Fast det var ju inte sex och egentligen inte alls sexuellt när jag kom. Därför jag startade tråden. Har man aldrig varit med om det är det ju inte som att man tror att man skulle kunna få orgasm av att någon typ vickar på benet ? Därför undrade jag om det är en viss teknik som är känd av vissa. Men det verkar ju inte riktigt så.
    För att jag kan väl tycka att det är opassande om man vet att det kommer hända, då borde man ge en heads up innan.

Att massagen senare fick en liten annan karaktär är väl en lite annan sak och då slutade han ju när jag tyckte det räckte med massage. Även under massagens gång så kollade han flera gånger om det kändes bra osv. så jag känner inte att han gjorde något mot min vilja.
  • Anonym (Tuppis)

Råkade hitta det här i en vanlig bok om massage så du fick en orgasm av det så var det nog mer en slump. Några sidor senare i boken så står det om benmassage också.

• Anonym (Givemehisnr)

Wow detta vill jag vara med om haha.

• Anonym (Inte som dom andra)

Det händer en del att få orgasm eller komma nära vid massage, ja.

Själv fick jag fantastiska bröstorgasmer under en månad av graviditeten och även orgasm en gång medan jag ammade. Kroppen var nog så förvirrad av trötthet och extra känslighet så det bara hände.

Inte heller det är riksnyheter, en del av oss är bra på att slappna av helt enkelt.

Uppskatta din förmåga bara för en del lever hela livet med ett kvastskaft i baken.

Svar på tråden Fick orgasm av massage!?