Fick orgasm av massage!?
Var med om en ovanlig upplevelse.
Träffade min instruktör hemma hos mig för att öva på en aktivitet, med mycket kroppskontakt, vi normalt brukar utföra i grupp.
Vi övade och efter frågade han om jag ville ha massage, vilket jag tackade ja till, kändes inte konstigt.
Han började massera nacke och ryggen och efter ett tag började han göra typ vickrörelser kring ländryggen och mina höfter. Efter ett tag började jag känna att det börjar pirra som att en orgasm börjar byggas upp, men det var en känsla som lite kom och gick men som sedan intensifierades desto mer han masserade. Han fortsatte ner till benen och vickade även på benen, allt han gjorde då var som att det skapade sammandragning i underlivet och där någonstans fick jag orgasm!
Blev väldigt förvånad, aldrig varit med om liknande och hoppades intensivt att han inte märkte något för kände mig ganska creepy av att komma när någon vickar på benet. Låg kvar för att jag tänkte att annars skulle han väl förstå.
Han fortsatte massera och efter ett tag kändes det som att massagen fick lite mer sensuell karaktär, han började massera min rumpa (efter att ha frågat om det var lugnt) och upp mot insida lår. Men där avbröt jag och kände att det blev lite för intensivt. För där på slutet insåg jag att massagen började gå åt ett annat håll.
Fått en del massage i mitt liv och aldrig varit med om något liknande, det var inte så länge sen jag fick ligga att jag är så sexuellt frustrerad. Har ganska lätt för att komma men krävs normalt att jag har något i mig plus klitorisstimulans. Det här är heller inte en kille jag tänkt att jag är sexuellt attraherad av...
Jag vet att han ibland pratar om olika energier och om att ge energi och sett att han varit intresserad av evenemang som jag kopplar till tantra eller liknande (jag har ingen koll på sånt).
Efteråt fick jag absolut känslan av att han visste vad för slags effekt den typ av massage kan ge och att han nog hade velat att det skulle leda till mer.
Men finns det alltså här massage som kan ha sån effekt!? Någon som varit med om liknande ?
Kan ju inte förneka att jag blir nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med honom...