• Asiaten87

    Män som tänder på att deras kvinnor ligger med andra män

    Vill så gärna veta om alla era erfarenheter från att ni har bytt partner( eller bara med en annan man) första gången till vart ni står idag?

    Som rubriken lyder så tänder både jag och min man på att jag ska ligga med andra män.

    Jag är för övrig lycklig gift och hoppas på kunna skilja på sex och kärlek, men vägen från fantasin till att verkligen leva ut den känns en bit längre bort.

  • Svar på tråden Män som tänder på att deras kvinnor ligger med andra män
  • Anonym (!)

    Jag skulle totalt tappa attraktionen och respekten för min man om han ville att jag skulle ligga med andra män. I mitt tycke är det bara loosers och total undergivna män som kan gå igång på sådant. En man ska vara en man. Undergivna loosers attraherar mig inte.

  • Anonym (pedanten)
    Anonym (!) skrev 2020-07-22 10:13:52 följande:

    Jag skulle totalt tappa attraktionen och respekten för min man om han ville att jag skulle ligga med andra män. I mitt tycke är det bara loosers och total undergivna män som kan gå igång på sådant. En man ska vara en man. Undergivna loosers attraherar mig inte.


    Jag tappar totalt respekten för folk som inte kan stava till ordet loser... looser betyder "lösare".
  • villhatrekant

    Har inga erfarenheter att dela tyvärr men vill väldigt gärna se min fru ha sex med en annan.. jag brukar nämna det i stundens hetta när hon leker med en dildo men hon har inte visat något intresse för att göra verklighet av det ännu tyvärr. Jag rekommenderar att kolla inn bloggen liwslust.se för inspiration. Hur kom ni på att ni ville testa det här?

  • JbHemlis

    Kommunikation! Det är det absolut viktigaste innan man börjar med något sådant här. Vi diskuterade igenom i princip allt. Viktigt att även fokusera på hur man ska göra i situationer där det inte känns bra för den ena parten. Otroligt viktigt att vara överens om vad som är ok och vad som inte är ok (ner till detaljnivå) samt prata om vad båda har för förväntningar av hela upplevelsen (inkluderande vad man förväntar sig av sin partner).

    Hur man sen lägger upp det skiljer sig nog väldigt åt och är även något som kan förändras över tid. När det gäller att skilja på sex och kärlek är det självklart en inställning man bör ha från start. Dock kan det ju ske att någon part utvecklar känslor och således är det också viktigt att innan diskutera hur man ska hantera det.

    Börja med att prata med någon via nätet. Lite snusk och kanske någon bild. Se hur det känns för båda och ta det därifrån. Svarar gärna på mer frågor utifrån mina/våra upplevelser (jag och min fru alltså).

  • JbHemlis

    TS får gärna skicka PM istället om det känns bättre :)

    Sammanfattningsvis har vi utvecklat det här i ungefär två år och har nu mer av ett "fritt förhållande" när det kommer till sex (båda har legat med andra, trekanter, sex med fler osv). Det är helt klart en kul hobby.

  • DanneHade

    Av alla sjuka fetischer så lär ju "cuckolden" ligga åtminstone topp 10.

    Jag får nog hellre kuken trampad på av en tjej i klackskor, än sitter och kollar på samtidigt som min partner får stock av främmande män.

    Jag fattar det inte. Så kanske har jag ingen rätt att tala. Men har ni ingen självrespekt. Hur uppstår ens den driften? Har bruden tappat intresse, och ni är så rädda att förlora henne att ni är villiga att ta till vad som helst?

    Vad är det som driver er?

  • villhatrekant
    DanneHade skrev 2020-07-22 14:34:48 följande:

    Av alla sjuka fetischer så lär ju "cuckolden" ligga åtminstone topp 10.

    Jag får nog hellre kuken trampad på av en tjej i klackskor, än sitter och kollar på samtidigt som min partner får stock av främmande män.

    Jag fattar det inte. Så kanske har jag ingen rätt att tala. Men har ni ingen självrespekt. Hur uppstår ens den driften? Har bruden tappat intresse, och ni är så rädda att förlora henne att ni är villiga att ta till vad som helst?

    Vad är det som driver er?


    Jag skulle nog tyckt som du när jag var yngre, svartsjukan skulle varit olidlig. Men i och med att jag och min fru varit tillsammans i tjugo år så har vi blivit fullständigt trygga i vår relation och litar på varandra och våra känslor till 100%. Och till skillnad från när jag var yngre så kan jag acceptera att jag är inte den ende som skulle kunna tillfredställa min fru och att hon fortfarande kan känna attraktion för andra män trots att hon älskar mig. Mitt självförtroende och självrespekt hänger inte på någon slags illusion om att jag är den enda man hon någonsin skulle kunna vara attraherad av sexuellt. Och då faller det sig naturligt att fundera om det här med tvåsamhet i alla lägen är så heligt. Om hon skulle vilja ha ommväxling och vara med en annan utan att det påverkar hennes känslor för mig, varför skulle det att inte ha självrespekt? Tvärtom, det är just för att jag är så trygg i den jag är och att hon älskar mig att jag skulle kunna låta henne göra det. Sen är det en upphetsande tanke att se henne njuta utan att själv distraheras av min egen upphetsning. Men jag skulle inte vilja vara passiv åskådare utan också delta. Självklart bara under förutsättning att hon ville vara med en annan, är hon nöjd med mig så är det helt OK för min del.
  • JbHemlis
    villhatrekant skrev 2020-07-22 18:21:25 följande:

    Jag skulle nog tyckt som du när jag var yngre, svartsjukan skulle varit olidlig. Men i och med att jag och min fru varit tillsammans i tjugo år så har vi blivit fullständigt trygga i vår relation och litar på varandra och våra känslor till 100%. Och till skillnad från när jag var yngre så kan jag acceptera att jag är inte den ende som skulle kunna tillfredställa min fru och att hon fortfarande kan känna attraktion för andra män trots att hon älskar mig. Mitt självförtroende och självrespekt hänger inte på någon slags illusion om att jag är den enda man hon någonsin skulle kunna vara attraherad av sexuellt. Och då faller det sig naturligt att fundera om det här med tvåsamhet i alla lägen är så heligt. Om hon skulle vilja ha ommväxling och vara med en annan utan att det påverkar hennes känslor för mig, varför skulle det att inte ha självrespekt? Tvärtom, det är just för att jag är så trygg i den jag är och att hon älskar mig att jag skulle kunna låta henne göra det. Sen är det en upphetsande tanke att se henne njuta utan att själv distraheras av min egen upphetsning. Men jag skulle inte vilja vara passiv åskådare utan också delta. Självklart bara under förutsättning att hon ville vara med en annan, är hon nöjd med mig så är det helt OK för min del.


    DanneHade skrev 2020-07-22 14:34:48 följande:

    Av alla sjuka fetischer så lär ju "cuckolden" ligga åtminstone topp 10.

    Jag får nog hellre kuken trampad på av en tjej i klackskor, än sitter och kollar på samtidigt som min partner får stock av främmande män.

    Jag fattar det inte. Så kanske har jag ingen rätt att tala. Men har ni ingen självrespekt. Hur uppstår ens den driften? Har bruden tappat intresse, och ni är så rädda att förlora henne att ni är villiga att ta till vad som helst?

    Vad är det som driver er?


    Om vi utgår från situationer där kvinnor främst ligger med andra så finns det lika många varianter som det finns praktiserande par. Det finns de män som gillar att bli förnedrade och är undergivna (det är väl främst dessa som kallas "cuckold") men även par där kvinnan är undergiven och utför sina slyniga uppdrag för att bli "bestraffad" efteråt. Finns ju även de par som kanske inte har någon avancerad kink eller tanke bakom det hela.

    Man vill väl helt enkelt inte nöja sig med slentriansex efter något decennium ihop. Man har provat alla ställningar, leksaker, underkläder, porr osv och vill helt enkelt testa något nytt. Vi har haft så sjukt mycket mer hett sex sedan vi började med det här (till den grad att vänner blir avundsjuka, nyfikna och också vill vara med) även om Corona-pandemin har gjort det delvis svårare.
  • Asiaten87
    villhatrekant skrev 2020-07-22 12:41:13 följande:

    Har inga erfarenheter att dela tyvärr men vill väldigt gärna se min fru ha sex med en annan.. jag brukar nämna det i stundens hetta när hon leker med en dildo men hon har inte visat något intresse för att göra verklighet av det ännu tyvärr. Jag rekommenderar att kolla inn bloggen liwslust.se för inspiration. Hur kom ni på att ni ville testa det här?


    Ska läsa där, tack för tipset!

    Vi har varit tillsammans länge och maken fantiserar om att jag ska ligga med en annan man. Och jag själv har börjat tända på tanken så nu känns det som att jag/vi vill leva ut.
  • Asiaten87
    Anonym (!) skrev 2020-07-22 10:13:52 följande:

    Jag skulle totalt tappa attraktionen och respekten för min man om han ville att jag skulle ligga med andra män. I mitt tycke är det bara loosers och total undergivna män som kan gå igång på sådant. En man ska vara en man. Undergivna loosers attraherar mig inte.


    Hade det varit för 10 år sedan så hade jag nog blivit äcklad av tanken. Nu känner jag att vi är så trygga i vår kärlek och relation att jag/vi vill leva ut fantasin.

    Alla känner olika och alla är olika så jag förstår dig, samtidigt som jag tycker att folk bör leva som dom vill.
Svar på tråden Män som tänder på att deras kvinnor ligger med andra män