• Anonym (Mångalen)

Otrohet lång tid

Varit på över 30-35 dejter haft sex med över 20 av dessa säkert inget ovanligt med denna statistik

?Många galna episoder har hänt och det skulle lätt blivit en bäst seller om det blev känt och kom upp på ytan och allt är sant
    ?Haft mest ons men även några fasta partners mest kortare perioder men en träffade jag i över 1år och vi var båda gifta

Lite korkade episoder
    En person gav mig en designklocka vid första dejten jag blev jätteförvånad och ville inte ha den men jag blev så förvirrad av agerandet så jag tog emot den efter tjatet på att jag skulle ha den, där blev det ett automatiskt stopp jag vägrade séx med personen hade varit för billigt, fick en del sexiga bilder efteråt som skulle locka mig men jag stod på mig hade känts så fel.
    Två personer vid då alltså två olika tillfällen har vi planerat som så att jag kört hem till dom när dom ligga nakna i sängen och låtsas sova utan att jag träffat dom förut. Det var verkligen spännande. och jag kunde känna mitt hjärta bulta när jag tittade på personen som sov sen tog jag av mig kläderna och kröp ner bakom partnern i sked läge som låg på sidan och bara njöt av värmen och vad som skulle komma.
    En person körde till mitt jobb enbart för att ha sex en tripp på 14 mil för personen så inte bara jag har utsatt mig för långa utflykter, jobbar inom räddningstjänsten vi hade sex i verkstaden den personen hade jag dock träffat en gång förut också.
    ??Bjöd med en person på övernattning med tågresa till Sthlm vi hade sex hela resan upp lite galet med alla runtomkring och på natten på hotellet fortsatte vi med att ta igen det som vi gick smyga med på tåget då vi drog igång igen.
    Det finns mera sådana här galna episoder men skrev några för att ni skulle få en bild av hur dét varit.

Det har blivit känslor inblandade ville testa en mörk person och det ångrar jag då personen tog illa vid sig då jag inte ville något mera än just testa.
    Några hörde av sig efteråt och tjatade om träff t.o.m flera år senare och ville träffa mig men jag förstod att det var känslor inblandade så jag avböjde 
    Personen jag träffade under en lång period fick jag till slut ljuga för då det blev så seriöst från båda hållen och jag pallade inte det var hemskt för jag hade känslor också där men jag ville aldrig lämna mitt liv pga feghet.

?Nu till det jobbiga jag är gift har två utflugna barn så allt ovan har varit en sak jag gjort under tiden som jag levt ihop med min partner.

Nu kommer det att väsnas här och fördömas och ni har rätt och?nej jag är inte stolt över det jag gjort så är det bara,  förtjänar inte kärleken som jag får och ska sanningen fram skulle jag önskat det ogjort men det går inte att vrida tillbaka klockan hur mycket jag än försöker.

Så om ni skriver försök istället för att hata skriva om något som kan förklara, frågor allmänt mm 

• Svar på tråden Otrohet lång tid
  • Anonym (Anonym)

Tack för infon men varför ska vi bry oss om att du legat runt en massa...? Vad är ens din fråga?

• Anonym (Mångalen)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-07-23 11:40:42 följande:

Tack för infon men varför ska vi bry oss om att du legat runt en massa...? Vad är ens din fråga?

Ja det är upp till var och en som läser jag tvingar ingen att bry sig
  • Anonym (Tombola)

Antar att du skriver för att lätta ditt hjärta och samvete. Rent generellt inget fel med att vara nyfiken och ha en bra sexdrift så det är ju bra MEN du bör involvera din partner i detta på något sätt och framför allt berätta för honom. Det är inte schysst att han inte får välja. Om han inte vill bli involverad på något sätt i detta och du fortsättningsvis vill leva singelliv och vara egoistisk så måste ni tyvärr gå skilda vägar.  

• Anonym (M)

Kännner lite igen mig i det du skriver. Har själv varit otrogen innan jag lämnade min partner. Har levt själv i över 7 år nu och har haft god tid att reflektera över mitt beteende då och kommit fram till följande. När man inte får kärlek och bekräftelse i sin relation är det lätt hänt att man söker det från annat håll. Det är ju liksom därför man är ihop, för att älska och bli älskad. Att vara ensam i en tvåsamhet är fruktansvärt med facit i hand skulle jag lämnat flera år tidigare. Men det är lätt att vara efterklok. Det ironiska i detta är att när jag nu FÅR ligga runt är jag inte det minsta intresserad av det! Jag vill ha en relation där man ser varandra, har skitkul och ger varandra energi. Sätt dig ner och fundera varför det ser ut som det gör för dig. Vad saknar du? Hur vill du ha det? Frågor som bara du kan svara på. Måste även tillägga att bekräftelsesex är bara destruktivt. Det för inget som helst gott med sig. 

• Anonym (Mångalen)
    Anonym (Tombola) skrev 2020-07-23 14:21:52 följande:

Antar att du skriver för att lätta ditt hjärta och samvete. Rent generellt inget fel med att vara nyfiken och ha en bra sexdrift så det är ju bra MEN du bör involvera din partner i detta på något sätt och framför allt berätta för honom. Det är inte schysst att han inte får välja. Om han inte vill bli involverad på något sätt i detta och du fortsättningsvis vill leva singelliv och vara egoistisk så måste ni tyvärr gå skilda vägar.  

Ja lite så är det ju jag har inte rent mjöl i påsen men jag har faktiskt inte haft någon annan vid sidan om på dom sista 7-8 åren minst anledningen det gav bara bitter eftersmak och eftertankar på hur dålig man är.
  • Anonym (Mångalen)
    Anonym (M) skrev 2020-07-24 10:18:08 följande:

Kännner lite igen mig i det du skriver. Har själv varit otrogen innan jag lämnade min partner. Har levt själv i över 7 år nu och har haft god tid att reflektera över mitt beteende då och kommit fram till följande. När man inte får kärlek och bekräftelse i sin relation är det lätt hänt att man söker det från annat håll. Det är ju liksom därför man är ihop, för att älska och bli älskad. Att vara ensam i en tvåsamhet är fruktansvärt med facit i hand skulle jag lämnat flera år tidigare. Men det är lätt att vara efterklok. Det ironiska i detta är att när jag nu FÅR ligga runt är jag inte det minsta intresserad av det! Jag vill ha en relation där man ser varandra, har skitkul och ger varandra energi. Sätt dig ner och fundera varför det ser ut som det gör för dig. Vad saknar du? Hur vill du ha det? Frågor som bara du kan svara på. Måste även tillägga att bekräftelsesex är bara destruktivt. Det för inget som helst gott med sig. 

Nej du har rätt det är destruktivt och ger bara dåliga vibbar för framtiden.
    Sen var jag nog aldrig redo att lämna min livs partner vet inte varför egentligen mer än feghet.
    Nu får ju min partner aldrig en ärlig chans att själv välja och jag kommer aldrig berätta då jag valt att stanna kvar men varje dag får jag ångest vilket är ett lindrigt straff.
  • Anonym (Camilla)

Du har nu ångest för att du insett att det inte var så kloka och genomtänkta beslut du gjort. Har du kommit fram till varför du lät det hända?

Vad har gjort att du stannar kvar hos din partner? Feghet och bekvämlighet? Det är många frågetecken kring ditt handlande du behöver räta ut. Varför inte gå i egen samtalsterapi. Du kan ju inte plåga dig själv med ångest för eget bot. Du ska ju få må bra och utvecklas i den relation du lever i. Få kunskap om de mekanismer som lett till dina snedsteg och hur du förhindrar att det händer igen. Lycka till!

Svar på tråden Otrohet lång tid