Otrohet lång tid
Varit på över 30-35 dejter haft sex med över 20 av dessa säkert inget ovanligt med denna statistik
?Många galna episoder har hänt och det skulle lätt blivit en bäst seller om det blev känt och kom upp på ytan och allt är sant
?Haft mest ons men även några fasta partners mest kortare perioder men en träffade jag i över 1år och vi var båda gifta
Lite korkade episoder
En person gav mig en designklocka vid första dejten jag blev jätteförvånad och ville inte ha den men jag blev så förvirrad av agerandet så jag tog emot den efter tjatet på att jag skulle ha den, där blev det ett automatiskt stopp jag vägrade séx med personen hade varit för billigt, fick en del sexiga bilder efteråt som skulle locka mig men jag stod på mig hade känts så fel.
Två personer vid då alltså två olika tillfällen har vi planerat som så att jag kört hem till dom när dom ligga nakna i sängen och låtsas sova utan att jag träffat dom förut. Det var verkligen spännande. och jag kunde känna mitt hjärta bulta när jag tittade på personen som sov sen tog jag av mig kläderna och kröp ner bakom partnern i sked läge som låg på sidan och bara njöt av värmen och vad som skulle komma.
En person körde till mitt jobb enbart för att ha sex en tripp på 14 mil för personen så inte bara jag har utsatt mig för långa utflykter, jobbar inom räddningstjänsten vi hade sex i verkstaden den personen hade jag dock träffat en gång förut också.
??Bjöd med en person på övernattning med tågresa till Sthlm vi hade sex hela resan upp lite galet med alla runtomkring och på natten på hotellet fortsatte vi med att ta igen det som vi gick smyga med på tåget då vi drog igång igen.
Det finns mera sådana här galna episoder men skrev några för att ni skulle få en bild av hur dét varit.
Det har blivit känslor inblandade ville testa en mörk person och det ångrar jag då personen tog illa vid sig då jag inte ville något mera än just testa.
Några hörde av sig efteråt och tjatade om träff t.o.m flera år senare och ville träffa mig men jag förstod att det var känslor inblandade så jag avböjde
Personen jag träffade under en lång period fick jag till slut ljuga för då det blev så seriöst från båda hållen och jag pallade inte det var hemskt för jag hade känslor också där men jag ville aldrig lämna mitt liv pga feghet.
?Nu till det jobbiga jag är gift har två utflugna barn så allt ovan har varit en sak jag gjort under tiden som jag levt ihop med min partner.
Nu kommer det att väsnas här och fördömas och ni har rätt och?nej jag är inte stolt över det jag gjort så är det bara, förtjänar inte kärleken som jag får och ska sanningen fram skulle jag önskat det ogjort men det går inte att vrida tillbaka klockan hur mycket jag än försöker.
Så om ni skriver försök istället för att hata skriva om något som kan förklara, frågor allmänt mm