• flygrl

    TV-tips: Katternas planet

    Hörni kattvänner, har ni sett gulliga och intressanta Katternas planet på SVT? Det är en serie om världens alla kattdjur, små katter och dom 7 stora katterna och dom skiftande miljöer dom lever i. Så fascinerande med alla dessa fantastiska kattarter, så välanpassade till olika platser på Jorden och inte minst så vackra och oemotståndligt söta. <3

    Berätta gärna va ni tyckte ni som tittat!

    Dom båda avsnitten finns på SVT Play t o m 30 juli (del 1) och 6 augusti (del 2).

    Del 1:

    www.svtplay.se/video/20654216/varldens-natur-katternas-planet/varldens-natur-katternas-planet-sasong-1-avsnitt-1

    Del 2:

    www.svtplay.se/video/20741352/varldens-natur-katternas-planet/varldens-natur-katternas-planet-sasong-1-avsnitt-2

  • Svar på tråden TV-tips: Katternas planet
  • Litenmenhård

    Jag var bara tvungen att svara.

    Som du kanske vet så är jag inte en kattmänniska direkt, men jag tycker de är fascinerande och visst hade det varit tufft att ha en egen tiger hemma. Ingen som muckar med en då. :-P.

    För att vara lite seriös så tycker jag faktiskt om katter, även om jag tycker att de är lite för självständiga, men de har oftast mycket personlighet och attityd och det gillar jag. .

    Nu fick jag sagt det med.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-07-25 18:23:57 följande:

    Jag var bara tvungen att svara.

    Som du kanske vet så är jag inte en kattmänniska direkt, men jag tycker de är fascinerande och visst hade det varit tufft att ha en egen tiger hemma. Ingen som muckar med en då. :-P.

    För att vara lite seriös så tycker jag faktiskt om katter, även om jag tycker att de är lite för självständiga, men de har oftast mycket personlighet och attityd och det gillar jag. .

    Nu fick jag sagt det med.


    Roligt höra att du tycker om katter du med. Trots allt. För mig är katter underbara och fascinerande små väsen och min egen katt betyder väldigt mycket för mig.

    (Men jag gillar hundar också. )
    Nandez skrev 2020-07-25 19:58:55 följande:

    Tack för tipset


    Så lite så. Hoppas både du och din lilla kisse har det bra!
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-25 20:48:32 följande:
    Roligt höra att du tycker om katter du med. Trots allt. För mig är katter underbara och fascinerande små väsen och min egen katt betyder väldigt mycket för mig.

    (Men jag gillar hundar också. )
    Nandez skrev 2020-07-25 19:58:55 följande:

    Tack för tipset


    Så lite så. Hoppas både du och din lilla kisse har det bra!
    Jag förstår att din lilla kisse betyder mycket för dig. . Hur gammal är hon nu?
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-07-26 07:34:46 följande:

    Jag förstår att din lilla kisse betyder mycket för dig. . Hur gammal är hon nu?


    Hon är 4 år.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-26 13:08:54 följande:
    Hon är 4 år.
    Ok. Inte så gammal då. Då har ni många goa år kvar tillsammans. .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-07-25 20:48:32 följande:
    Roligt höra att du tycker om katter du med. Trots allt. För mig är katter underbara och fascinerande små väsen och min egen katt betyder väldigt mycket för mig. smile1.gif

    (Men jag gillar hundar också. smile5.gif )

    Så lite så. Hoppas både du och din lilla kisse har det bra! smile1.gif
    Tack för omyanken. Det är bara bra med oss
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-07-26 17:26:27 följande:

    Tack för omyanken. Det är bara bra med oss


    Låter fint.
Svar på tråden TV-tips: Katternas planet