• hannapepe

    Erfarenheter av förlossning/BB på östra i göteborg under corona (alt. varberg)

    Hejsan! Nu har denna pandemin pågått ett tag och jag söker nu lite erfarenheter om hur det var att föda på just ÖSTRA i göteborg i coronatider. De frågor jag har handlar om:

    - Hur länge får man stanna på förlossningen med sin partner? Hinner man alltid äta sin förlossningsbricka och landa lite eller hetsar dom snabbt iväg en mot BB? 


    -Tidig hemgång, är det någon som gjort detta under corona? Hur var det, och fick partnern stanna de minimi 6h som man måste stanna eller var man ensam under dessa? 


    - Kejsarsnitt, innebar det mer eller mindre tid ihop när bebis kommit utifrån era erfarenheter? Och får partner vara med under förberedelserna innan? Typ vid epidural och sånt? 

    - Generella upplevelser om hur det var? 


    Är nämligen OTROLIGT rädd för att lämnas ensam. Känsla av ensamhet kickar igång panikångest attacker hos mig och därför hade jag uppskattat erfarenheter av någon som upplevt hur det varit under dessa tider! Hjärta

Svar på tråden Erfarenheter av förlossning/BB på östra i göteborg under corona (alt. varberg)