Snälla säg att hon tröttnar på honom snart
Mitt ex och jag separerade för lite mer än 2 år sen. Vi har en son tillsammans. Jag har haft det lite struligt på senaste så jag har sonen var tredje helg just nu. Mitt ex och jag kommer ganska bra överens och han hjälper mig en del med mitt liv. Vi pratar ofta i telefon men han är ganska återhållsam med vad han berättar om sitt privatliv för mig. Är helt ok med det även om jag är nyfiken. Jag fick för några veckor sen höra från sonen att pappa hade en tjej som sov där ?nästan alltid?. Jag blev så klart nyfiken och frågade mitt ex och han bekräftade att det var så och sa ett namn men inte mer än så. Jag frågade också en gemensam vän till oss och fick hela namnet. Vi kan kalla henne Ebba.
Jag kollade på Instagram och hittade henne där och fick världens chock. Det är en 23-åring fitnesstjej. Så jävla fräsch och med perfekt kropp. Det var bara massa yoga, träning blandat med bilder på min son och mitt, samt hans hund. Till saken hör att mitt ex är 35 jävla år gammal. Inte speciellt vältränad om man ska vara snäll(man ser att han tränade för tio år sen under pappakroppen), inget supervälbetalt jobb, INGENTING sånt. Han ser helt ok ut och när han är han pratar så lyssnar folk. Jag kan förstå att han är populär bland 30 plus tjejer men en helt perfekt 23-åring. Vad ser hon hos honom när hon kan få precis vilken kille hon vill? Kan någon SNÄLLA berätta det för mig? Enligt gemensamma vänner och vår son så är hon duktig på att laga mat och tar hand om hemmet. Sonen gillar henne också jättemycket.
Jag vill att mitt ex ska vara lycklig men inte så här lycklig. Det känns som att han har den perfekta tjejen som lever det livet som jag inte ville leva. Jag är faktiskt inte så bitter som jag låter men jag kan verkligen inte förstå vad en så jäkla snygg 23-åring ser hos en 35-årig ensamstående pappa.
Snälla säg att det inte vara är för evigt eller att hon blir tjock och ful!