• StormyLee

    När syntes era magar med tredje barnet?

    Är gravid med mitt tredje barn och det sägs att magen syns tidigare om man varit gravid innan. Kan inte minnas hur det var med min andra. Hur var det för er?

  • Svar på tråden När syntes era magar med tredje barnet?
  • sbina86

    Jag är gravid med trean i v5 nu och är så sjukt svullen. Ska bli intressant att se om jag får på mig arbetsbyxorna om 2 veckor :P

  • MirjamAlexandra

    Jag är gravid i v.7 och jag kan inte få på mig mina stretch-jeans. Är oxå svullen även om jag drar in magen.

    Blir att ha mjuka byxor och lösa tröjor när jag börjar jobba nästa vecka, haha!

  • twinboymom

    V 6 nu och väldigt svullen här med. Passar på att äta extra mkt också innan jag börjar må illa o kräkas! Ser typ gravid i mån 6 här...

  • Rasa

    Jag väntar nummer 3 (typ tio år sedan sist jag var gravid).
    Jag tyckte själv att det syntes med kläder på i vecka 15 så då berättade jag det på jobbet. Men min chef och mina kollegor sa då att de redan hade förstått det eftersom jag blivit "rund om magen".

  • fjanten

    Runt vecka 12-14, om jag inte klädde mig för att dölja

    Är gravid nu i vecka 13 med fjärde barnet (födde november -19), och än syns inte ett smack. Tror det där kan variera från gång till gång! Tidigast syntes det med första barnet, andra barnet kunde jag dölja till slutet om jag velat, får väl se hur det blir nu med fyran

  • JoLiVi

    Jag svullnade upp direkt, v 5-6. men då tyckte jag nog mest att det syntes själv.
    Nu är jag i vecka 12 och har en rejäl mage. Tredje graviditeten, men 8 år sedan sist. Det syntes absolut inte så här tidigt och mycket dom andra gångerna så jag blir lite nervös för hur detta ska sluta...

Svar på tråden När syntes era magar med tredje barnet?