Det viktigaste är utstrålningen, hållningen och att helheten harmonierar. Vilken kroppsdel jag kikar på är subjektivt, man hittar väl hans mest fördelaktiga och fokuserar på den och jag kan attraheras både av typiskt manligt starkt och muskulöst utseende, men också av androgyna smala killar, nästan lite nerknarkad rockstjärnestil, blek och smal är väldigt sexigt tycker jag ;)
Det enda jag tycker är riktigt oattraktivt är kraftig övervikt och bodybuilders dvs gymkroppar, män får gärna ha muskler men det ska se naturligt ut som om det kommer från fysiskt arbete och/eller en aktiv sportig livsstil.
Ansiktet är det absolut viktigaste och det är väldigt subjektivt vad jag faller för men snälla fina ögon, fin käklinje och ett allmänt vaket intelligent utseende är väl den gemensamma nämnaren för killar jag tittar extra på.
Kroppen tja.. bröstkorgen och snygga armar lägger jag märke till. En stark muskulös rygg och axlar är mums. När jag redan fått upp intresset spanar jag nog in rumpan också, är den liten och fast är det ännu ett plus. Killars ben har jag aldrig tänkt på, för tjejer är benen viktigare och vi accentuerar dem med strumpbyxor och höga klackar men killars ben är bara ett par håriga stolpar som håller uppe resten av kroppen, jag har nog aldrig tänkt att en kille har snygga ben.. de kan ha mer eller mindre kraftiga vader och hos bodybuilders är benen rentav fula men snygga killben nääeh det har jag aldrig lagt märke till ;)