• Fialoppanmedknuff

    Hjälp! Har någon varit med om samma.

    Hej. Jag är super orolig just nu, jag gjorde ett graviditetstest för en vecka sedan och Idag är jag i vecka 4 med min första graviditet men igår kväll när jag gick på toaletten så fick jag för mig att ta ett nytt test, resultatet är inte vad jag förväntade mig, min tidigare super tydliga linje var nu som en spöklinje, den var där men väldigt svag. Jag försökte lugna ner mig och tänkte att det är bättre att ta ett nytt test idag på morgonen istället.

    Så i morse när jag gick på toaletten så tog jag två nya test, en teststicka och ett digitalt test. På det digitala testet så stod det gravid 1-2 och på test stickan var det samma resultat som kvällen innan dvs en väldigt svag linje, blir såklart väldigt ledsen och berättar för min sambo.

    En timme efter det ska jag på toaletten igen och då har jag fått mens likande blödningar, ligger nu i sängen helt förkrossad då jag misstänker ett missfall men min fråga är då, om någon annan har varit med om samma och hur resultatet blev, var det ett missfall eller kom det en bebis tillslut ändå?

    Känner inte att det är lönt att ringa in till 1177 då dom i vilket fall inte hade kunnat göra något åt saken.

    Hemskt tacksam för svar ????

  • Svar på tråden Hjälp! Har någon varit med om samma.
  • Jag är bara jag

    Låter tyvärr  som missfall, men inte bergsäkert. Vissa blöder kraftigt och har inte fått m.f. Endast tiden kan utvisa det och nytt test om nån vecka.

Svar på tråden Hjälp! Har någon varit med om samma.