• Anonym (anonym)

    hur ska man göra

    hej alla jag behöver hjälp med att förstå min flickvän 

    nu är det så att jag vill hjälp med att förstå min flickvän för när vi ska ha sex med varandra så är det alltid jag som får börja ta på henne och göra henne kåt och jag slickar henne pilar på hennes mus men hon tar knappt på mig runkar mig inte eller suger inte av mig. vi har prata om detta och hon säger att hon vill och gillar runka mig och suga av  men ändå gör hon aldrig det. Sen så har jag sakt det att gillar hon inte suga av mig eller runka så förstår jag och axptera det och vet att hon inte kommer göra det. Då får jag bara svaret men jag vill och gillar det och blir kåt av att göra det 

    så hur ska men få hene att göra det eller få henne att säga vad hon ingetligen vill
  • Svar på tråden hur ska man göra
  • Anonym (K)

    Du får väl säga att det inte känns som att hon tycker om det eftersom hon aldrig gör det, men att det är helt ok om det är så, bara det att hon måste vara ärlig mot dig, för annars kommer du ju fortsätta undra om det är nåt fel.

  • Anonym (Baparapa)
    Anonym (anonym) skrev 2020-07-26 19:23:23 följande:
    hej alla jag behöver hjälp med att förstå min flickvän 

    nu är det så att jag vill hjälp med att förstå min flickvän för när vi ska ha sex med varandra så är det alltid jag som får börja ta på henne och göra henne kåt och jag slickar henne pilar på hennes mus men hon tar knappt på mig runkar mig inte eller suger inte av mig. vi har prata om detta och hon säger att hon vill och gillar runka mig och suga av  men ändå gör hon aldrig det. Sen så har jag sakt det att gillar hon inte suga av mig eller runka så förstår jag och axptera det och vet att hon inte kommer göra det. Då får jag bara svaret men jag vill och gillar det och blir kåt av att göra det 

    så hur ska men få hene att göra det eller få henne att säga vad hon ingetligen vill
    Jag hade en flickvän som höll på så här. Hon hade ursäkt efter ursäkt och till sist, så sa jag att gör inte du det så kommer inte jag. Hon började inte och det tillsammans med en massa andra saker gjorde så att jag gjorde slut. 2 veckor efter att vi gjorde slut så ville hon bli tillsammans igen och då hade hon insett vad hon hade gjort "fel" och då var det försent för det blev inte vi igen.

    Nu 2 år senare så pratar vi då och då fortfarande och hon verkar fortfarande sugen men som sagt, hon brände sina chanser hos mig.
Svar på tråden hur ska man göra